Πασίγνωστη τραγουδίστρια δηλώνει: «Εύχομαι να ήμουν ήδη νεκρή»


Ποια το είπε;

Ο λόγος για την Lana Del Rey, η οποία σε συνέντευξη της στη «The Guardian UK», μιλώντας για την Amy Winehouse και τον Kurt Cobain, δυο καλλιτέχνες που την ενέπνευσαν, έκανε την δήλωση «Εύχομαι να ήμουν ήδη νεκρή», αφήνοντας έκπληκτο τον δημοσιογράφο.


«Δε θα ήθελα να συνεχίσω να κάνω ό, τι κάνω. Όλα (όχι μόνο να παράγω μουσική). Δεν μπορώ να εξηγήσω τι είναι ακριβώς αυτό που αισθάνομαι. Δεν θα το έλεγα αν δε το σκεφτόμουν: Αλλά θα ήμουν φοβισμένη αν ήξερα πως ο θάνατός μου πλησιάζει», είπε η διάσημη τραγουδίστρια, ενώ εκμυστηρεύτηκε πως δεν αγαπάει τη ζωή της σαν pop star τονίζοντας πως θα προτιμούσε να έχει την ηρεμία της. «Δεν το έχω απολαύσει καθόλου όλο αυτό, είναι χάλια όλα. Ήταν πάντα φρικτό για μένα από την αρχή», δήλωσε χαρακτηριστικά.


faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου