Ο "εφιάλτης" επέστρεψε: Νέα μάχη για τη Σίσσυ Χρηστίδου!


Διανύει μια από τις δυσκολότερες περιόδους της ζωής της, αφού έρχεται αντιμέτωπη ξανά με τον χειρότερο εφιάλτη της.
Μια μάχη δίχως τέλος δίνει η Σίσσυ Χρηστίδου με το άγχος και την αγωνία να την πνίγουν. Πριν από μερικές μέρες μάλιστα δέχτηκε ένα... δυνατό χαστούκι που την έκανε να χάσει τον ύπνο της.

Τη γη κάτω από τα πόδια της έχασε η Χρηστίδου όταν είδε το δείκτη της ζυγαριάς της να ξεπερνά τα 74 κιλά. “Πότε έγινε πάλι αυτό; Πώς τα κατάφερα πάλι; Δεκατρία ολόκληρα κιλά πάνω από τα κιλά μου - 61.Ποια κιλά μου δηλαδή, που την τελευταία φορά που είδα αυτό το νούμερο είχα μόνο ένα παιδί και έκανα το πρωινό του ΑΝΤ1”, ανέφερε μεταξύ άλλων.


Όπως είχε αποκαλύψει το “YES!”, αν και έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από τη γέννηση του δεύτερου γιου της Μιχαήλ, ακόμα παλεύει να χάσει τα περισσότερα από 25 κιλά της εγκυμοσύνης της. Γνωρίζοντας όμως πως όλο και πλησιάζει η στιγμή που τα φαρδιά χειμωνιάτικα ρούχα θα αντικατασταθούν από στενά Τ-shirts και σορτσάκια, αποφάσισε να απευθυνθεί στη σωτήρα της, όπως τη χαρακτηρίζει, τη διατροφολόγο της Μαρία Ψωμά. Δίχως να χάνει χρόνο ακολούθησαν αιματολογικές εξετάσεις, λιπομέτρηση με τη μεζούρα να της δίνει το τελειωτικό χτύπημα. “Αυτή η ίδια, η άσπλαχνη, έρχεται τώρα να μου δώσει το τελειωτικό μου χαστούκι! Άι μαρή… εγώ φταίω που σε εμπιστεύτηκα! Προδότρα!”, τονίζει. Τα αποτελέσματα που πήρε ήταν αποκαρδιωτικά, γι' αυτό –όπως ανέφερε στο προσωπικό της blog– δεν θέλησε να τα μοιραστεί με το κοινό “γιατί μπορεί να διαβάσει το κείμενο και ο άντρας μου, και θα ήθελα να κρατήσω τα τελευταία ψίχουλα αξιοπρέπειας που μου απομένουν”. Δίχως κόμπλεξ η Σίσσυ δεν δίστασε να παραδεχτεί πως με το φαγητό μπορεί πολύ εύκολα να χάσει τον έλεγχο, όμως η δημόσια αυτή εξομολόγηση αποτελεί μια δέσμευση να μείνει πιστή στις οδηγίες της διατροφολόγου της. Ύστερα από τόσες προσπάθειες πιστεύει πως έφτασε η ώρα ο Γολγοθάς της να λάβει τέλος και να ξαναβρεί τη σιλουέτα της.


athensmagazine.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου