Αυτή η γυναίκα έχει κάτι... αντρικό πάνω της που κάνει τον κόσμο να την κοιτά παράξενα


Ποιο είναι αυτό;

Η 56χρονη Νόρμα Κλαρκ από τη Βρετανία όποτε μιλάει στο τηλέφωνο με κάποιον την περνάνε για άνδρα και αυτό γιατί έχει από μικρή μπάσα φωνή.
Η 56χρονη έχει ασυνήθιστα διευρυμένες φωνητικές χορδές από τότε που γεννήθηκε και μιλάει σαν άνδρας από τότε που θυμάται τον εαυτό της.

Μάλιστα, η καθημερινότητά της δεν είναι πάντα απλή καθώς προσφάτως ήθελε να ακυρώσει κάποια συνδρομή και το τηλεφωνικό κέντρο όπου πήρε αρνιόταν να της την ακυρώσει γιατί πίστευε ότι είναι άνδρας και όχι η ίδια η Νόρμα.
Όταν μου τηλεφωνεί κόσμος στο σπίτι και ζητάει την κ.α Νόρμα, δεν πιστεύουν ότι είμαι η ίδια που τους μιλάω.
"Κανείς δεν μπορεί να αναγνωρίσει τη φωνή μου στο
τηλέφωνο καθώς είναι ακόμη πιο μπάσα από ότι από κοντά και όλοι πιστεύουν ότι μιλούν σε άντρα", σημειώνει, ενώ προσθέτει πως της κάνουν αστεία και την κοροϊδεύουν συνέχεια ακόμα και η ίδια της η κόρη.
"Καθώς μεγάλωνα η χροιά της φωνής μου ολοένα και βάθαινε, μάλιστα πιο πολύ και από αυτή των αδερφών μου", αναφέρει, ενώ τόνισε ότι παρατήρησε την ιδιαιτερότητα της φωνής στην ηλικία των 10 όταν ηχογράφησε κάτι.


"Νιώθω άσχημα όταν πρέπει να μιλήσω σε δημόσιο χώρο, πχ σε κάποιο εστιατόριο, γιατί ο κόσμος γυρνάει και με κοιτάει περίεργα", αναφέρει.
Η 56χρονη έχει επισκεφτεί γιατρούς αλλά της έχουν πει πως δεν μπορεί να γίνει κάτι για να βελτιωθεί η φωνή της.




πηγή: dailymail

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου