«Και το Σάκη Ρουβά να θέλω, θα τον έχω!» Ποια Ελληνίδα ηθοποιός το δήλωσε; (PHOTO)


Σε συνέντευξή στο YOU και στον Γιώργο Μπέζα, η γνωστή ηθοποιός μίλησε και για τον έρωτα τους άντρες και την κατάσταση που βρίσκεται τώρα στην προσωπική της ζωή.

Πιο συγκεκριμένα όταν ο δημοσιογράφος ρώτησε την Ελένη Καστάνη αν περιμένει τον έρωτα, εκείνη απάντησε: «Τώρα άμεσα όχι. Ας περιμένει λίγο…», ενώ σε ερώτηση για το αν φοβίζει τους άντρες είπε: «Είμαι πολύ καλή στο ερωτικό παιχνίδι με τους άντρες, είμαι θεά σε αυτό. Όποιος και να με ενδιαφέρει, ακόμα και ο Σάκης Ρουβάς να ήταν, θα μπορούσα να τον έχω… Αλλά στην πορεία αν μου την σπάσει κάτι ξενερώνω», ενώ συμπλήρωσε πως αυτό που την ξενερώνει είναι: «Αν είναι πολύ χύμα και κοιτάζει αλλού, με ξενερώνει».




youweekly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου