Τα δύο όμορφα παιδάκια της φωτογραφίας έχουν γονείς πασίγνωστο ζευγάρι της ελληνικής showbiz! (PHOTOS)


Εδώ και μερικά χρόνια ζουν μόνιμα στο Λουτράκι όπου έχουν και οι δύο δραστηριοποιηθεί επιχειρηματικά…

Συνεχίζοντας την… παράδοση που θέλει τους αθλητές να παντρεύονται μοντέλα, ο Αποστόλης Κουτρούλιας συνάντησε την Έλσα Τόλη ένα βράδυ σε ένα κλαμπ και αποφάσισαν να πορευτούν μαζί! Ο έρωτας ήταν κεραυνοβόλος, οι ζωές τους έγιναν κοινές και απέκτησαν δύο πανέρφο παιδιά, τον Γιώργο και την Τερψιχόρη.

Έλσα Τόλη

Πόσο χρόνων είναι τα παιδιά σου;
Η Τερψιχόρη είναι πέντε και ο Γιώργος τριών.

Δεν φοβήθηκες ότι με τη γέννηση των παιδιών θα χαλούσε η εικόνα σου;
Ούτε καν! Είναι τόσο μεγάλη η χαρά και η ευτυχία που σου δίνουν αυτά τα πλάσματα που δεν το σκέφτηκα ούτε μια στιγμή. Μακάρι να κάνω κι άλλα παιδιά… Ας χαλάσει η εικόνα μου, δεν με νοιάζει!

Σε ποιο από τα δύο έχεις μεγαλύτερη αδυναμία;
Ο γιος μου είναι η μεγάλη μου “καψούρα”, αλλά η κόρη μου είναι άλλο πράγμα! Έχει ζήσει και καταστάσεις δύσκολες στην σχέση μου με τον Αποστόλη… Ένα της λες, δέκα καταλαβαίνει, είναι η αδυναμία μου αλλά και η δύναμή μου!


Αποστόλης Κουτρουλιάς

Τα παιδιά ήρθαν ξαφνικά;
Συνειδητοποιημένα ήρθαν, ήταν λίγο τυχαίο.

Σε ποιο από τα δύο βλέπεις στοιχεία από το χαρακτήρα σου;
Και στα δύο, δεν μπορώ να ξεχωρίσω. Στον μικρό ίσως λίγα περισσότερα γιατί η Τερψιχόρη με γράφει λίγο, είναι ανεξάρτητη και αυτόνομη. Αν χρειάζεται κάτι έρχεται σ” εμένα με αυτή την γλύκα της κόρης, όταν, όμως, δεν θέλει τίποτα, τότε με περιφρονεί!



youweekly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου