Νέα κόντρα: Ποιος είπε ότι ο Νίκος Μουτσινάς λέει βλακείες;


Νέα κόντρα ξεκινάει

Θυμάσαι τη φήμη που είχε κυκλοφορήσει πρόπερσι και έλεγε ότι ο Δημήτρης Σταρόβας και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου είναι στα μαχαίρια και ότι είδαν και πάθανε μέχρι να ολοκληρώσουν τα Καρντάσιανς; Ε, λοιπόν γράψε λάθος, διότι ο συμπαρουσιαστής του Γρηγόρη, όχι μόνο τον υποστήριξε, αλλά για χάρη του ξεκίνησε μία νέα κόντρα με τον Νίκο Μουτσινά!

Η κάμερα της εκπομπής La Biri Biri συνάντησε τον Δημήτρη Σταρόβα και η δημοσιογράφος ξεκίνησε την κουβέντα λέγοντας: «Ο Νίκος Μουτσινάς έχει πει ότι μετά τη συνεργασία του με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου τον έστειλε στον ψυχίατρο. Εσένα;».

«Ο Μουτσινάς έχει πει διάφορες βλακείες κατά καιρούς στην καριέρα του. Δεν ξέρω, ρωτήστε τον ίδιο. Εγώ έχω ασκηθεί όχι από έπαρση, μετά από προσπάθεια έχω πάθει μια “αναισθησία” και δεν ασχολούμαι με αυτά “είπε αυτός, έκανε εκείνος” και με τους συνεργάτες μου και με τις σχέσεις μου και με τη μάνα μου και με το παιδί μου», απάντησε χωρίς πολλά- πολλά ο Δημήτρης.



http://marymary.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου