Μητέρα Ολλανδού ανιματέρ:"Ο γιος μου είναι 20 ετών αλλά στο μυαλό 14. Έχει διανοητικό πρόβλημα"



Για πρώτη φορά μετά το σοκαριστικό περιστατικό στην Κρήτη η μητέρα του Ολλανδού ανιματέρ- μαχαιροβγάλτη σπάει τη σιωπή της και μιλάει για τον γιο της.
Συγκλονισμένη δεν μπορεί να πιστέψει ότι ο 20χρονος μαχαίρωσε 20 φορές τον 11χρονο Νικίτα με  αποτέλεσμα το ξανθό αγγελούδι να μείνει παράλυτο.


Η μητέρα του δράστη η οποία, όπως σας γράψαμε και νωρίτερα από το star.gr,  έχει ελληνικές ρίζες ισχυρίζεται ότι ο 20χρονος γιος της έχει ένα διανοητικό πρόβλημα. Όπως υποστηρίζει μπορεί να είναι 20 χρονών, στο μυαλό όμως είναι 14.

«Θέλω να σας πω ότι ο γιος μου έχει πρόβλημα. Εμφανισιακά δεν μπορείς να το καταλάβεις, φαίνεται φυσιολογικός. Είναι 20 ετών αλλά το μυαλό του είναι στην ηλικία των 13-14 ετών. Έχω όλα τα χαρτιά που αποδεικνύουν ότι το μυαλό του είναι νεότερο από την ηλικία του. Τις επόμενες μέρες θα έρθω στην Ελλάδα και θα δω το παιδί μου. Θέλω να επικοινωνήσω με την πρεσβεία για να βγάλω μια άκρη» ανέφερε στην εκπομπή «Μίλα» και συνέχισε: «Ο γιος μου είναι καλό παιδί, δεν ξέρω τι συνέβη! Από την αστυνομία λένε ότι δεν μπορούν να δώσουν πληροφορίες από το τηλέφωνο γιατί ο γιος μου είναι ενήλικας. Μου ζήτησαν να πάω από κοντά για να μου πουν τι έκανε. Στις 28 Απριλίου ήμασταν όλοι μαζί στην Κρήτη για διακοπές. Εγώ, οι δύο γιοι μου, η κόρη μου και ο άνδρας μου. Κάποιοι από το ξενοδοχείο που μέναμε του είπαν να μείνει να δουλέψει, επειδή τους άρεσε σαν άνθρωπος και μιλούσε καλά Αγγλικά.  Μου είπε τότε ο γιος μου “μαμά μου αρέσει εδώ και θέλω να το δοκιμάσω”. Μιλούσαμε καθημερινά μέσω υπολογιστή και μου έλεγε πως τα περνάει αλλά δύο μέρες πριν προσπαθούσα να τον βρω και δεν μπορούσα. Ανησύχησα. Η κόρη μου είπε τι συνέβη».



star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου