Τι είπε η Έλενα Παπαβασιλείου για την περίοδο κατάθλιψης που πέρασε;



Η παρουσιάστρια εξομολογείται πως υπήρξε μια δύσκολο περίοδος για εκείνη

Στο περιοδικό ΕΓΩ!Weekly μίλησε η Έλενα Παπαβασιλείου και μεταξύ άλλων εξομολογήθηκε αν νιώθει ποτέ της μοναξιά και αν έχει περάσει περίοδο κατάθλιψης.
Ωστόσο η παρουσιάστρια παραδέχτηκε πως μετά από αυτή τη δύσκολη περίοδο της ζωής της βγήκε ακόμα πιο δυνατή.
"Φυσικά και έχω νιώσει μοναξιά. Κατά καιρούς απομονώνομαι. Όταν έχω κάποιο πρόβλημα και να είμαι αρκετά στεναχωρημένη κλείνομαι στον εαυτό μου. Δε μ' αρέσει να επιβαρύνω τους άλλους. Οι φίλοι μου που μ' αγαπούν πολύ, με έχουν μάθει πλέον και προσπαθούν να μη με αφήνουν όταν συμβαίνει. Με ψάχνουν! Μου λένε “Θα μας μιλήσεις”. Χαίρομαι γιατί έχω φίλους που ξέρω ότι θα είναι δίπλα μου για μία ζωή"
Όσο για τον αν έχει περάσει κατάθλιψη η Έλενα Παπαβασιλείου εξομολογείται: "Υπήρξε περίοδος της ζωής μου, που τα έβλεπα όλα σκούρα, στεναχωριόμουν με τα πάντα, ήμουν μελαγχολική. Με επηρέασε έντονα. Σε πολλούς ανθρώπους συμβαίνει. Είναι σημείο των καιρών. Άφησα πίσω μου πια αυτή την φάση και βγήκα πιο δυνατή απ' όσα έζησα."


faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου