Κατερίνα Καινούργιου: «Πέσανε να με φάνε.Πρέπει να απολογηθώ επειδή είπα ότι είμαι ερωτευμένη;»



Η Κατερίνα Καινούργιου καλεσμένη στο «Μες Στην Καλή Χαρά», το πρωί της Κυριακής, σχολίασε όσα ακούστηκαν μετά την πρόσφατη συνέντευξή της στην οποία παραδέχτηκε πως είναι ξανά ερωτευμένη.

  «Φέτος το Πάσχα έφυγα στο εξωτερικό και ήταν η πρώτη μου φορά. Πέρασα όμορφα, ήταν κάτι διαφορετικό. Ξαφνικά, όμως, διαβάζω πράγματα, με ρωτάτε και εγώ απλά έχω κάνει μια δήλωση που δεν σημαίνει κάτι. Επειδή κάποιοι ίσως με ξέρουν σχολιάζουν, αλλά το θέμα έχει πάρει διαστάσεις, ενώ εγώ δεν έχω πει κάτι. Λοιπόν, επειδή τη συνέντευξη τη διάβασα και ο δημοσιογράφος έγραψε βεβαίως ακριβώς αυτά που του είπα, απλά με ρώτησε αν είμαι ερωτευμένη και απάντησα θετικά. Ούτε είπα πόσο καιρό είμαι, ούτε αν είμαι σε σχέση, ούτε με ποιον είμαι ερωτευμένη. Απολογούμαι τώρα γιατί είπα κάτι κακό;».
 
 Μάλιστα, η Κατερίνα συνέχισε λέγοντας: «Πέσανε να με φάνε. Ξαφνικά ακούω εικασίες αν είμαι σε σχέση δύο εβδομάδες ή ένα μήνα. Παιδιά, μόνο εγώ ξέρω πόσο καιρό είμαι και είμαι καλά».
 
 Μετά από ερώτηση που της έγινε στην εκπομπή, η παρουσιάστρια αναφέρθηκε και στα σχόλια που είχε κάνει ο Γιώργος Λιάγκας και η Φαίη Σκορδά μέσα από την εκπομπή τους: «Δεν νομίζω ότι ο Γιώργος και η Φαίη τσαντίστηκαν. Επειδή τους ξέρω προσωπικά και, επειδή ο Γιώργος έχει έναν τρόπο να τα λέει χύμα, ό,τι είπε το είπε γλυκά, αλλά δεν είναι και κολλητός μου για να ξέρει τι κάνω. Έκανε κάποιες εικασίες...».
 
 Τέλος, όταν η ίδια κλήθηκε να αποκαλύψει το όνομα του συντρόφου της απάντησε: «Δεν θέλω να πω κάτι άλλο και να το συνεχίσω. Είμαι ερωτευμένη και είμαι καλά. Δεν έχω να πω τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο».


protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου