Αγγελική Ηλιάδη Η ζωή με τον γιο της μετά τον χαμό του Λαζαρίδη & ο Γκέντσογλου



Η Αγγελική Ηλιάδη εμφανίστηκε στο Πρωινό Mou την Τετάρτη και μίλησε για τη ζωή της με τον γιο της, τη συμμετοχή της στον ελληνικό τελικό της Eurovision, αλλά και τα δημοσιεύματα που αφορούν την προσωπική της ζωή.

Για τον χαμό του πατέρα του παιδιού της, Μπάμπη Λαζαρίδη, και τη ζωή τους χωρίς αυτόν, η γνωστή τραγουδίστρια είπε: “Σαφώς εγώ δεν μπορώ να αναλάβω και τον ρόλο του πατέρα, γιατί ένα παιδί από τον πατέρα παίρνει τελείως διαφορετικά πράγματα. Από την ευρύτερη οικογένεια, όμως, υπάρχουν άνθρωποι που είναι πολύ κοντά του. Σαφώς, βέβαια, δεν αναπληρώνεται το κενό, αλλά αν ένα παιδί δέχεται τόση αγάπη, είναι καλά μέσα του και αυτό το αντιλαμβάνεσαι, φαίνεται”, ενώ πρόσθεσε: “Είναι ένα δεδομένο στη ζωή μας, υπάρχει. Είναι κάτι που το έχουμε δεχτεί και αποδεχτεί όχι τώρα, αλλά εδώ και χρόνια. Νομίζω ότι υπάρχουν πάρα πολλές γυναίκες ή άντρες που μεγαλώνουν τα παιδιά τους μόνα τους, δεν είμαι η μόνη. Το άγχος είναι πολύ πιο μεγάλο, βέβαια, γιατί δεν έχεις κάποιον να το μοιραστείς”.

 Παράλληλα, η Αγγελική Ηλιάδη παραδέχθηκε πως ο πρώην σύντροφός της, Κώστας Μηλιωτάκης, είχε έρθει πολύ κοντά με τον γιο της και ο χωρισμός τους σίγουρα του στοίχισε, τονίζοντας πως προσπαθεί να κρατά τον μικρό Μπαμπίνο όσο μπορεί προστατευμένο από τέτοιου είδους απογοητεύσεις. "Θα πρέπει να είμαι όχι 100%, αλλά 1000% σίγουρη για να γνωρίσω και πάλι κάποιον στο παιδί μου" ανέφερε χαρακτηριστικά.

 Όσο για τα δημοσιεύματα που την παρουσίαζαν ερωτευμένη στο πλευρό του ποδοσφαιριστή Σάββα Γκέντσογλου, η ίδια ξεκαθάρισε: “Δεν είμαι ερωτευμένη, είμαι σε μια τελείως διαφορετική φάση. Γενικά, δεν σχολιάζω τίποτα από ό,τι γράφεται και λέγεται. Σου λέω, όμως, ότι δεν είμαι ερωτευμένη για να μην γίνονται σενάρια τρελά και να μη συνεχίζεται ένα θέμα που δεν έχει καν βάση”.

 Ακόμα, όταν ρωτήθηκε για τη συμμετοχή των Koza Mostra και του Αγάθωνα στη φετινή Eurovision και αν θεωρεί η ίδια πως θα κατακτήσουν μια καλή θέση στην τελική κατάταξη, η Αγγελική Ηλιάδη απάντησε: “Δεν μπορώ να σου απαντήσω σε αυτό γιατί δεν έχω ακούσει καθόλου τα υπόλοιπα τραγούδια. Γενικά, όμως, έχω ακούσει καλά σχόλια για την παρουσία των παιδιών στο εξωτερικό”, ενώ δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να ξαναπροσπαθήσει να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διάσημο μουσικό διαγωνισμό: “Μπορεί, γιατί γενικότερα ήταν μια διαδικασία μου άρεσε. Πέρασα καλά και δεν το αποκλείω”.

 Τέλος, παράλληλα με τις εμφανίσεις της στα "Αστέρια Γλυφάδας" στο πλευρό του Νότη Σφακιανάκη, η Αγγελική Ηλιάδη αποκάλυψε πως αυτή την περίοδο είναι στη φάση που μαζί με τους συνεργάτες της επιλέγουν τραγούδια για τη νέα δισκογραφική της δουλειά, που θα κυκλοφορήσει σύντομα από τη νέα της εταιρία, Platinum Records.

yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου