Η Αγγελική Ηλιάδη και τα τατουάζ της



Την αγάπη της για τα τατουάζ εξέφρασε για ακόμα μια φορά η Αγγελική Ηλιάδη μέσα από τη νέα της φωτογράφηση για το περιοδικό Inked.

  Μάλιστα, η τραγουδίστρια έδειξε και τα τελευταία της… αποκτήματα, ενώ εξήγησε και τι σημαίνει το καθένα για εκείνη. «Το πρώτο μου tattoo ήταν ένας ήλιος και ένα φεγγάρι στην πλάτη. Το “χτύπησα” όταν ήμουν 18 χρόνων στον Jimmy, στην Πλάκα. Το έκανα κρυφά από τους δικούς μου. Είχα δει την ξαδέρφη μου που είχε ήδη tattoo και τρελάθηκα», δήλωσε η Αγγελική.

«Για μένα τα tattoos είναι έκφραση. Τη στιγμή που με πιάνει να κάνω tattoo, αν δεν το κάνω, δεν θα αντέξω. Ετσι λειτουργώ εγώ και το προτιμώ. Όλα τα tattoos μου έχουν γίνει για κάποιο λόγο. Θέλω να θυμάμαι κάτι και να είναι μόνιμο πάνω μου», είπε σε άλλο σημείο της συνέντευξης.
 

Η Αγγελική, για τις ανάγκες του εξωφύλλου, βρέθηκε στο εργοστάσιο της εταιρείας MEGARA RESINS - ANASTASSIOS FANIS SA στα Μέγαρα και πόζαρε μπροστά στο φωτογραφικό φακό του Δημήτρη Καψάλη.


protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου