ΜΠΡΑΝΤ ΠΙΤ: «Τα ναρκωτικά μου έκαναν ζημιά, χαράμισα τσάμπα τόσα χρόνια»!



Αφοπλιστικά ειλικρινής για τις ευκαιρίες που χαράμισε (και την διπλή μαστεκτομή της Αντζελίνα Τζολί) ήταν ο Μπραντ Πιτ στα πλαίσια συνέντευξης που έδωσε για το νέο τεύχος του Esquire.

«Έχω πολύ λίγους φίλους. Έχω μια χούφτα από στενούς φίλους και την οικογένειά μου και η ζωή μου είναι πιο ευτυχισμένη από ποτέ. Πάντα πίστευα ότι αν έκανα οικογένεια θα ήθελα να κάνω πολλά παιδιά. Ήθελα να επικρατεί χάος στο σπίτι. Στο σπίτι μας υπάρχει πάντα φασαρία, είτε από γέλια, είτε από φωνές, είτε από δάκρυα, είτε από τσακωμούς. Τα λατρεύω και σιχαίνομαι να λείπω μακριά τους ».Αυτό δήλωσε ο 49χρονος σταρ στο περιοδικό Esquire.

Προσθέτοντας το πόσο κακό του έκανε η αναβλητικότητά του («Δεν έχω πάρει πτυχίο από το πανεπιστήμιο τόσα χρόνια επειδή δεν κάθισα να γράψω μια εργασία. Τι είδους άνθρωπο με κάνει αυτό;») και η χρήση ναρκωτικών «Για πολύ καιρό πίστευα ότι έκανα πολύ μεγάλη ζημιά στον εαυτό μου με τα ναρκωτικά. Ήμουν ένας τύπος φτερό στον άνεμο. Ένιωθα ότι γεννήθηκα μέσα σε ένα κενό και ήθελα να δω πράγματα, να εμπνευστώ. Αντί για αυτό όμως έφτασα στο άλλο άκρο και πέρασα πολλά χρόνια κάνοντας τίποτα. Μετά όμως κάηκα και συνειδητοποίησα ότι χαραμίζω μια μοναδική ευκαιρία. Οπότε άλλαξα. Αυτό συνέβη πριν από μια δεκαετία. Ήταν σαν επιφοίτηση, μια απόφαση να μην σπαταλάω τις ευκαιρίες που μου δίνονται».

Τέλος, συγκεκριμένα για την μαστεκτομή της Αντζελίνα, δήλωσε «Θα μπορούσε να μην πει τίποτα σε κανέναν και κανένας δε θα το έπαιρνε χαμπάρι. Όμως ήταν πολύ σημαντικό για εκείνη να μοιραστεί την ιστορία της με άλλους και να τους βοηθήσει να καταλάβουν ότι ο καρκίνος μπορεί να μην είναι τόσο τρομακτικός».

iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου