Κ.Λέχου:"Στο πρώτο μας ραντεβού του είπα “δεν θέλω να κάνω παιδί”'.(φωτό)


Η γνωστή ηθοποιός με διάφανη ειλικρίνεια αποκαλύπτει την ηλικία της και αποκαλύπτει ότι στο Μάνο Στρατάκη είχε μιλήσει από την αρχή για την μη επιθυμία παιδιού

Η Κατερίνα Λέχου σε μια μοναδική της εξομολόγηση στο περιοδικό People αποκαλύπτει την ηλικία της και μιλάει για την μη επιθυμία της να κάνει παιδί και την αποκάλυψη της στο σύζυγο της Μάνο Στρατάκη στο πρώτο τους ραντεβού.

«Είμαι 46 χρόνων. Ξέρω ότι υπάρχουν και μεγαλύτερες γυναίκες που απέκτησαν παιδιά, αλλά ήταν διακαής πόθος τους. Εγώ δεν το είχα ποτέ. Δεν το αποκλείω, αλλά δεν συνάδει με την ηλικία μου. Άντε και το αποκτάς το παιδί. Το γέννησες. Ποιος θα το κυνηγάει; Ποιος θα έχει το κουράγιο; Το μεγάλωμα είναι το δύσκολο, όχι η κυοφορία. Με ρωτάτε αν θα θυσίαζα την τέχνη μου για ένα παιδί. Δεν ήταν ποτέ επιθυμία μου. Ακόμη και με εργασιομανείς φίλες που έβγαινα, τις άκουγα να λένε ότι ήθελαν παιδί, το άρθρωναν ως επιθυμία. Εγώ, πάλι, ποτέ. Έτσι είναι η φύση μου, μάλλον, να μην επενδύω σε αυτό. Το έχω ψάξει και έχω πονέσει γι’ αυτό, θεωρώντας ότι κάτι στραβό συμβαίνει μαζί μου. Δεν είμαστε όλες γεννημένες για να γίνουμε μητέρες. Δεν θα υπογράψω κιόλας για αυτό που λέω, αλλά τα γεγονότα αυτό δείχνουν» λέει στο People.
Ο σύζυγός της, Μάνος Στρατάκης, είναι συμβιβασμένος με τη «μη επιθυμία» της για ένα παιδί; Το καταλυτικό χιούμορ επιστρατεύεται για μία ακόμα φορά. «Όλο το πακέτο αγοράζεις. Προσωπικά, δεν άφησα τίποτε απέξω, από την πρώτη κιόλας στιγμή. Στο πρώτο μας ραντεβού του είπα “έχω περάσει αυτές τις ασθένειες, έχω αυτά τα προβλήματα υγείας και δεν θέλω να κάνω παιδί. Και τώρα ας μιλήσουμε”. Καταλάβατε; Μην πει ότι δεν του τα είπα. Δεν αποκλείω ότι μια μέρα μπορεί να ξυπνήσει και να πει ότι θέλει παιδί. Εντάξει, θα ζήσουμε. Υπόλογοι, εξάλλου, είμαστε για το παρόν και το παρελθόν μας. Για το μέλλον, δεν είμαστε υπόλογοι σε κανέναν». Όσο εκείνη λέει ότι ένας γάμος ενισχύει την αίσθηση του «για πάντα», καθώς η υπόσχεση που δίνεις ενώπιον Θεού και ανθρώπων είναι πιο ισχυρή, νιώθει κανείς πως σε καμία περίπτωση ο γάμος της δεν έγινε για το θεαθήναι. «Εγώ είμαι εδώ και θα το παλέψω μέχρι τέλους». Επιμένω. Ναι, αλλά αν κάποια στιγμή ο σύζυγός της νιώσει την ανάγκη για ένα παιδί να τον πνίγει; «Να τον σκοτώσω; Ή να σκοτωθώ; Όταν κάνουμε μια επιλογή, δεν τα έχουμε όλα σε αυτή τη ζωή. Για μένα, ένας σοβαρός άνθρωπος, στον οποίο έχεις ανοίξει όλα σου τα χαρτιά, τα βάζει στη ζυγαριά και μετά αποφασίζει. Αν σ’ τα γυρίσει στον επόμενο τόνο –αλλάζουν, βλέπετε, οι άνθρωποι–, δείχνει έλλειψη σοβαρότητας».



faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου