Η Βέφα επέστρεψε στο πλατό της Αννίτας για να λύσει την παρεξήγηση και της «την είπε» στον αέρα της εκπομπής!


Η Βέφα Αλεξιάδου επέστρεψε στον «τόπο του εγκλήματος», μετά την αποχώρησή της την περασμένη εβδομάδα από την εκπομπή «Αννίτα SOS» για να λύσει την παρεξήγηση και να βάλει τα πράγματα στη θέση τους.
Η τηλεοπτική μαγείρισσα είπε στην Αννίτα Πάνια ότι δεν το χειρίστηκε με διπλωματία το θέμα και δεν έπρεπε να πει στους τηλεθεατές τα πάντα ενώ της εξήγησε ότι ουδέποτε παρακάλεσε κανέναν για να βγει στην τηλεόραση.
«Εμένα δε μ’αρέσει το κουτσομπολιό. Ήρθα εδώ να τα πούμε για να μάθει ο κόσμος τι συνέβη. Αργήσατε πάρα πολύ να με βγάλετε, προς θεού δεν είχα την απαίτηση να ήμουν το κύριο πρόσωπο αυτής της εκπομπής» είπε η Βέφα Αλεξιάδου και συμπλήρωσε: «Περίμενα μιάμιση ώρα εδώ, είχα ένα ραντεβού και έπρεπε να φύγω, αυτό δεν το σκεφτήκατε και φυσικά έφυγα«.
Η παρουσιάστρια από την άλλη της εξήγησε ότι εκνευρίστηκε μαζί της γιατί έφυγε έτσι, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Μου την έδωσε πολύ αυτό που κάνατε, ξηγηθήκατε άτσαλα». Με τη Βέφα να συνεχίζει λέγοντας: «Επίτρεψέ μου ύστερα από μια τεράστια πείρα πολλών ετών που έχω στην τηλεόραση, να  είμαι σε θέση να δίνω συμβουλές. Καλό θα ήταν ότι γίνεται μεταξύ μας, να μη βγαίνει προς τα έξω,  εσύ βιάστηκες έπρεπε να κρατήσεις μία πισινή, έπρεπε να πεις το παράπονό σου γλυκά».
Η παρουσιάστρια της εκπομπής στη συνέχεια είπε: «Δέχομαι τηλεοπτικές συμβουλές, αλλά με την υποκρισία δεν τα έχω καλά και είναι δύσκολο στα 43 μου να αλλάξει αυτό. Εδώ που τα λέμε δεν μου έχει βγει και σε κακό».
Στο τέλος όμως, η παρεξήγηση λύθηκε και όπως φάνηκε οι δύο κυρίες δεν έχουν τίποτα να χωρίσουν.

govastileto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου