Βίκυ Καγιά: Πώς ανακοίνωσε στον άντρα της πως περιμένουν παιδί;


Όσα αποκάλυψε δυο μήνες πριν φέρει στον κόσμο το μωράκι της.

Την καλύτερη περίοδο της ζωής της διανύει η Βίκυ Καγιά, αφού σε λιγότερο από δυο μήνες θα κρατά στην αγκαλιά της τον καρπό του έρωτά της με τον Ηλία Κρασσά.

Η ίδια μιλώντας στο περιοδικό «People» και τη Σόνια Καζόνι, αποκάλυψε πως ανακοίνωσε στον σύντροφό της την εγκυμοσύνη της.

«Ο Ηλίας το είχε καταλάβει πριν από εμένα πως είμαι έγκυος. Εγώ νόμιζα πως έχω κουραστεί πολύ από τις, μου είχε συμβεί και στο παρελθόν. Εκείνος μου έλεγε ‘δεν είσαι κουρασμένη, είσαι έγκυος’. Ήταν σίγουρος από το πρώτο λεπτό και είχε δίκιο. Πάντα έχει δίκιο ο Ηλίας… λίγο σπαστικό αυτό, αλλά και τόσο όμορφο!», είπε χαρακτηριστικά και προσθέτει:

«Είναι η πρώτη φορά που κάποιος με φροντίζει ουσιαστικά. Στο πραγματικά επείγον και σημαντικό είναι σπουδαίο να υπάρχει κάποιος να σε ακούσει το βράδυ που επιστρέφεις σπίτι. Να σε ακούσει ουσιαστικά και να γυρίσει πίσω με λύσεις, όχι να σε ξεπετάξει. Δεν μου έχει ξανασυμβεί αυτό και νιώθω τυχερή και ευλογημένη που βρέθηκε στο δρόμο μου. Μάλιστα κι έτσι ουρανοκατέβατος! Είναι από αυτά που η ζωή σε προετοιμάζει να τα δεχτείς, με τα λάθη και τα σωστά που κάνεις, με τις ταλαιπωρίες αλλά και τα όμορφα που περνάς πιο πριν».


faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου