Σου θυμίζει κάτι; Αυτός ο κούκλος είναι ο γιος Έλληνα κωμικού ηθοποιού...


Έχει πάρει τα μάτια και τα χρώματα του πατέρα του

Λέγεται Τζέησον Παπαματθαίου και είναι ο γιος του γνωστού κωμικού ηθοποιού Τάκη Παπαματθαίου.

Ο 28χρονος Τζέησον, αποφάσισε από την εφηβεία του ακόμα να ακολουθήσει τα χνάρια του πατέρα του και ασχολήθηκε με την υποκριτική και την σκηνοθεσία. Μάλιστα, πατέρας και γιος έπαιξαν μαζί στην ταινία μικρού μήκους «Ρουτίνα». «Ήταν μια ήρεμη , ωραία συνεργασία και μου άρεσε πολύ που συνεργάστηκα μαζί του. Αποφάσισα να γίνω ηθοποιός στην εφηβεία μου. Δεν φοβήθηκα την σύγκριση με τον πατέρα μου. Βασικά, ούτε μου πέρασε από το μυαλό» είπε ο ίδιος μιλώντας για την απόφασή του να γίνει κι αυτός ηθοποιός.


Ο Τζέησον, έχει τα μάτια και τα χρώματα του πατέρα του και αυτόν τον χειμώνα θα τον γνωρίσουμε καλύτερα γιατί θα παίζει στην παράσταση «Ωραία μου κυρία», στο θέατρο Πάνθεον, στο πλευρό της- καστανής πια- Δήμητρας Ματσούκα.

marymary.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου