Έλενα Ακρίτα: «Δεν θα απολογηθώ γιατί παντρεύτηκα τον άντρα που είκοσι ολόκληρα χρόνια γνώριζα»


Όταν μιλά για τους γονείς της είναι περήφανη χωρίς να λείπει και η αυτοκριτική.

«Μην πιστεύετε ότι την εποχή του '60 που ήταν υπουργός ο πατέρας μου δεν υπήρχαν πολιτικοί που έγιναν πάμπλουτοι. Υπήρχαν καλοί, υπήρχαν και κακοί», λέει η Ελένη Ακρίτα μιλώντας στη Real και συνεχίζει: «Η εικόνα που έχω από τον πατέρα μου είναι ένας άνθρωπος που έπαιρνε τέσσερις, ναι τέσσερις φορές την ημέρα το λεωφορείο της γραμμής για να πάει στη δουλειά του, να γυρίσει να φάει μια μπουκιά, να ξαναφύγει και να γυρίσει εξουθενωμένος στο σπίτι μας. Ενώ η μητέρα μου έκανε μεταφράσεις για να τσοντάρει στο οικογενειακό εισόδημα. Τι πιστεύετε, ότι τότε ήταν 300 άγιοι και σήμερα 300 καθάρματα; Όχι, δεν είναι έτσι. Όταν μια χώρα πιάνει πάτο, ευθύνες έχουν όλοι. Και οι πολιτικοί αλλά και οι πολίτες. Έχουμε καταντήσει αυτή τη χώρα σαν πρεζόνι στο δρόμο. Δεν ξέρω λοιπόν αν αυτό που ζούμε είναι success story ή success sorry... Οι άνθρωποι αυτή τη στιγμή δεν έχουν κανέναν λόγο να χαμογελάνε. Είμαστε θυμωμένοι, οργισμένοι, τα έχουμε χαμένα, οι σταθερές μας ανατρέπονται όλες, πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τις ζωές μας», λέει και καταλήγει: «Ξέρω ότι θα μου πείτε ότι και ο σύζυγος μου βρίσκεται στην πολιτική σκηνή ως βουλευτής της ΔΗΜΑΡ. Δεν θα σας κρύψω λοιπόν ότι διαφωνούσαμε σε πάρα πολλά σημεία, αλλά δεν θα απολογηθώ γιατί παντρεύτηκα τον άντρα που είκοσι ολόκληρα χρόνια γνώριζα».


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου