Λάκης Γαβαλάς: "Μετά την φυλακή δεν έχω πια καλές σχέσεις με την οικογένειά μου"


Οι δύσκολες προσωπικές στιγμές του επιχειρηματία...

Ο Λάκης Γαβαλάς μέσα από συνέντευξή του σε εβδομαδιαίο περιοδικό, μίλησε για τις άσχημες σχέσεις που έχει με τα περισσότερα μέλη της οικογένειάς του, μετά την περιπέτεια με τις οικονομικές οφειλές και την φυλάκισή του.

"Στο τέλος αυτής της ιστορίας, μείναμε μόνο εγώ και η αδελφή μου η Νότα, που επέλεξε να κάνει κάτι άλλο με τον άντρα της, επίσης σχετικό με την ένδυση. Μάλιστα, με συμβούλευσε να ξεκουραστώ, γιατί έχω δουλέψει πάρα πολύ στη ζωή μου. Οι σχέσεις μας είναι άριστες. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με τα άλλα μέλη της οικογένειας", εξηγεί ο Λάκης Γαβαλάς, μιλώντας ανοιχτά για την άσχημη σχέση που έχει με την οικογένειά του.

Θα ήθελες να ενωθεί ξανά η οικογένεια, στο βαθμό που είναι εφικτό κάτι τέτοιο;
Κοίτα, εγώ είμαι εδώ για τα πάντα. Θέλω ότι είναι καλό για εμένα και τους γύρω μου και με ηρεμεί.

Τους έχει συγχωρέσει;
Το δουλεύω ακόμα μέσα μου...



Πηγή: ΕΓΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου