Κέλλυ Κελεκίδου Όσα είπε για τις φήμες χωρισμού: «Θα μιλήσουμε όταν έρθει η ώρα»


Η Κέλλυ Κελεκίδου μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Μελέτησέ το!» για τις φήμες περί χωρισμού με τον σύζυγό της Νίκο Κουρκούλη, ενώ δεν δίστασε να αποκαλύψει ότι σκέφτεται να κάνει σύντομα μία αισθητική επέμβαση.

Σχετικά με τα δημοσιεύματα που αναφέρουν ότι έχει χωρίσει με τον Νίκο Κουρκούλη, τόνισε: «Δεν έχω να πω κάτι για το συγκεκριμένο θέμα. Δημοκρατία έχουμε, ο καθένας μπορεί να γράφει ό,τι θέλει. Το τι συμβαίνει μέσα στο σπίτι μου το ξέρω εγώ πολύ καλά. Δεν μίλησα για χωρισμό, ίσα-ίσα είπα πως ό,τι συμβεί στην προσωπική μου ζωή θα είμαι η πρώτη που θα το πω. Θα μιλήσουμε όταν έρθει η ώρα...», είπε χαρακτηριστικά, ενώ για το αν την ενοχλούν αυτές οι φήμες απάντησε: «Όχι ιδιαίτερα και αν με ενοχλούσαν, θα με ενοχλούσαν κυρίως λόγω του παιδιού. Εμένα προσωπικά δεν με αγγίζουν αυτά».

Στη συνέχεια η Κέλλυ Κελεκίδου αποκάλυψε πως σχεδιάζει να κάνει μία αισθητική επέμβαση: «Σκέφτομαι τώρα κοντά κάτι να κάνω... Δεν θα σας πω ακριβώς, θα το πω όταν το κάνω γιατί φοβάμαι λίγο τα χειρουργεία. Πάντως, αυτό που θα κάνω θα είναι πιο κάτω από το κεφάλι!», είπε η γνωστή τραγουδίστρια, ενώ απάντησε και σε όσους υποστηρίζουν ότι πάσχει από νευρική ανορεξία: «Είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα. Εγώ, ας πούμε, είμαι 53-54 κιλά. Εντάξει, μπορεί να είμαι λίγο αδύνατη, αλλά η νευρική ανορεξία είναι μια ασθένεια πολύ δύσκολη και δεν είναι σωστό να λέγονται τέτοια πράγματα».


yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου