Α. Μπαρμπαρίγου:"Η πιο δύσκολη στιγμή σε εκπομπή και οι σφαλιάρες..."


Το ατύχημα σε ζωντανή εκπομπή και οι ο πόλεμος των μίντια.

Με αφοπλιστική ειλικρίνεια η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου μίλησε στο thema people του Πρώτου Θέματος για την πιο δύσκολη στιγμή της στην τηλεόραση αλλά και για τις σφαλιάρες που έχει φάει από τα μίντια: "'Έχω φάει πολλές σφαλιάρες από τα μίντια. Στη αρχή έκλαιγα πολύ με όσα γράφονταν και λέγονταν, αλλά με το πέρασμα του χρόνου έμαθα να μη δίνω σημασία. Για μια περίοδο είχα κλειστεί στο σπίτι μου και δεν ήθελα να βλέπω άνθρωπο. Σιγά-σιγά έμαθα να διαχειρίζομαι τα πράγματα. Με έπαιρναν τηλέφωνο φίλοι και γνωστοί, μου έλεγαν τι λένε για μένα και στενοχωριόμουν. Σήμερα δεν με νοιάζει. Ας λένε ό,τι θέλουν".

Ενώ για την πιο δύσκολη και αμήχανη τηλεοπτική της στιγμή στην τηλεόραση αποκάλυψε:"Η πιο δύσκολη στιγμή μου ήταν με τον Χρήστο Φερεντίνου και τη Σίσσυ Χρηστίδου, όταν "έσφαξα" το χέρι μου στην εκπομπή. Είχα χάσει πολύ αίμα, τους έκανα νόημα, αλλά δεν το κατάλαβαν. Τελικά είπα on air ότι είχα κοπεί πολύ και ότι πρέπει να πάω στο νοσοκομείο για ράμματα".


faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου