Έσκασε από τη ζήλεια της η Δ. Νομικού για το νέο… κορίτσι του Χρ. Χολίδη


Μπορεί η Δούκισσα Νομικού και ο Χρήστος Χολίδης να έχουν χωρίσει εδώ και αρκετό καιρό, φαίνεται όμως πως την παρουσιάστρια την πονάει ακόμα το δοντάκι της για τον πρώην της.
Έσκασε σας λέω καλέ η Δούκισσα από τη ζήλεια της με το που είδε την κοπέλα που πρωταγωνιστεί στο νέο video clip του Χρήστου.

Μελαχρινή, πρασινομάτα, πληθωρική, την είδε η Δούκισσα και άρχισε να βγάζει… νύχια.

Μάλιστα ο Θέμος και ο Βαγγέλης Περρής, της το είχαν στήσει κανονικά για να δουν τις αντιδράσεις της, κι εκείνη τσίμπησε και δεν μπόρεσε να κρύψει τη ζήλεια της.

«Από ποιον έγινε η πρόταση για να πρωταγωνιστήσεις στο video clip;», ρώτησε πολιτισμένα η Δούκισσα, αλλά η απάντηση δεν της άρεσε καθόλου.

«Η πρόταση έγινε από τον Χρήστο. Η αλήθεια είναι ότι με τον Χρήστο γνωριζόμαστε πολλά χρόνια, είμαστε φίλοι και έτυχε εκεί γύρω στο καλοκαίρι να συναντηθούμε σε ένα μαγαζί. Μου είπε λοιπόν “έχω μια ιδέα. Θα γυρίσω το video clip του νέου μου τραγουδιού, θέλεις να πρωταγωνιστήσεις; Μου κάνεις πολύ για καουμπόισα”», είπε η κοπέλα και η Δούκισσα καθόταν σε αναμμένα κάρβουνα.

Φυσούσε, ξεφυσούσε, έκανε αέρα και δεν μπορούσε με τίποτα να κρύψει τον εκνευρισμό της.

Όταν δε η κοπέλα της είπε ότι η μοναδική στιγμή στο video clip που βρέθηκαν στο πλατό με τον Χρήστο Χολίδη ήταν στη σκηνή που είναι ξαπλωμένοι στο ίδιο κρεβάτι η Δούκισσα δεν κρατήθηκε.

«Κι εμένα γιατί δεν μου δείξατε αυτή τη σκηνή; Όχι ότι με αφορά, αλλά έτσι κουβέντα να γίνεται», είπε και καπνοί έβγαιναν από τα αυτιά της.

Τι έγινε Δουκισσάκι; Πονάει ακόμα το δοντάκι για τον Χρήστο; Άραγε ο τραγουδιστής είδε τις ζήλειες της πρώην του;




Πηγή: star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου