Ελεονώρα Μελέτη Η συνάντηση με τον πρώην σύντροφό της και τη συνοδό του


Μια τυχαία συνάντηση είχε η Ελεονώρα Μελέτη το βράδυ της Τετάρτης με τον πρώην σύντροφό της, Γιάννη Ολζιέρσκι.
Η παρουσιάστρια του Star έκανε μάλιστα μερικά σχόλια για το θέμα μέσα από την εκπομπή «Μελέτησέ το!», το μεσημέρι της Πέμπτης.

Κάποια στιγμή οι συνεργάτες της την ρώτησαν: «Αν εσύ έβλεπες ξαφνικά μπροστά σου το κορίτσι του πρώην σου πώς θα αντιδρούσες;», με την Ελεονώρα Μελέτη να αποκαλύπτει: «Εγώ δεν έχω τέτοια θέματα, παιδιά... Για να μη σας πω ότι έχω βάσιμες υποψίες ότι πρέπει να το είδα χθες! Δεν μπόρεσα να καταλάβω αν ήταν αυτή η όχι, αλλά επειδή αισθάνθηκα ότι μάλλον έχω δημιουργήσει θεματάκι, έφυγα».

Στη συνέχεια η παρουσιάστρια του Star απάντησε στα «πειράγματα» των συνεργατών της: «Εγώ δεν βγαίνω με τον πρώην μου. Ε, τι, απαγορεύεται να βρεθείς σε έναν κοινόχρηστο χώρο; Και τι πειράζει που συνοδευόταν; Κι εμένα με συνόδευε ο αδελφός μου, ο κολλητός μου και η γυναίκα του αδελφού μου. Είναι κακό; Ήμασταν καλεσμένοι στο ίδιο event».


yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου