Δεν άντεξε την απιστία του συζύγου της: "Στην αρχή είπα γιατί σε εμένα;"


Την απάτησε ο άντρας της με την νταντά των παιδιών τους!

Μπορεί να ξαναέφτιαξε τη ζωή της και να άφησε στο παρελθόν την απιστία του συζύγου της, μία ερώτηση, όμως, ήταν αρκετή για να φέρει η Γκουέν Στεφάνι στη μνήμη της όσα βίωσε όταν έμαθε ότι ο Κέβιν Ροσντέιλ έκανε τις «αταξίες» του με την νταντά των παιδιών τους όχι για ένα, ούτε για δύο, αλλά για τρία ολόκληρα χρόνια! Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «Harper’s Bazaar» δεν διστάζει να παραδεχτεί ότι μετά από πολύ πόνο και στεναχώρια, όλη αυτή η προδοσία που ένιωσε της βγήκε σε καλό…

«Ήταν τόσο παράλογο όλο αυτό μου συνέβη, γιατί όχι μόνο διαλύθηκε η οικογένεια μου, αλλά πλέον λείπουν τον μισό καιρό και τα παιδιά μου! Αναρωτιόμουν “Τι; τι έκανα;!”Tα όνειρά μου θρυμματίστηκαν. Το μόνο που ήθελα όλη μου τη ζωή ήταν να αποκτήσω μωρά, να παντρευτώ, να έχω μια οικογένεια σαν αυτή των γονιών μου. Στη συνέχεια όμως σκέφτηκα πως “θα πρέπει να υπάρχει κάποιος λόγος για όλο αυτό”. Φυσικά και πέρασα από το στάδιο που σκέφτηκα “γιατί σε μένα;”. Ένιωθα λύπη για τον εαυτό μου! Μετά σκέφτηκα πως συνέβη σε μένα και κατάφερα να βγάλω κάτι καλό από όλο αυτό!», εξομολογήθηκε η γνωστή τραγουδίστρια για την απιστία του πρώην συζύγου της Κέβιν, με την νταντά των παιδιών τους, Κίνγκστον, Ζούμα και Απόλο!

            Η Γκουέν Στεφάνι με τον Κέβιν Ροσντέιλ

Και φυσικά όλο αυτό της βγήκε σε καλό, αφού εδώ και αρκετό καιρό η Γκουέν είναι τρισευτυχισμένη στο πλευρό του Mπλέικ Σέλτον. Στο πρόσωπο του 39χρονου μουσικού της country βρήκε τον άντρα των ονείρων της και δίπλα του ένιωσε τη ασφάλεια και τη σιγουριά που έχασε στον γάμο της! Το ειδύλλιο του ζεύγους ξεκίνησε κατά την διάρκεια των γυρισμάτων του «The Voice» όπου και οι δυο ήταν κριτές.

       Η Γκουέν Στεφάνι με τον Mπλέικ Σέλτον

Αυτό θα πει ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός!


marymary.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου