Ποιος δήλωσε: «Ο πατέρας μου στα 8 μου με πήγε στην Τρούμπα, στους νταβατζήδες, στις π@@τ@νες…»


O Πειραιάς είναι η γειτονιά που μεγάλωσε και οι αναμνήσεις τον κατακλύζουν όταν βρίσκεται εκεί.
Ο Στράτος Τζώρτζογλου παραχώρησε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό You και μίλησε μεταξύ άλλων για μια παρελθοντική του δήλωση σχετικά με την κίνηση του πατέρα του όταν ο ίδιος ήταν οκτώ χρονών.

Είχε πει στο παρελθόν, ότι σε ηλικία οκτώ χρονών ο πατέρας του τον πήρε από το χέρι και του έδειξε στην Τρούμπα τους νταβατζήδες και τις π@@τ@νες. Ο ίδιος δηλώνει: «Κοίτα για να μην παρεξηγηθεί αυτό, ο πατέρας μου ήταν ναυτικός και η εκπαίδευση του ήταν ‘’πανεπιστημίου ζωής’’, δεν μου έδειχνε μόνο την Τρούμπα και τις π@@τ@νες, πήγαινε ας πούμε στα τρελοκομεία και έδινε τσιγάρο στους τρελούς, μου έλεγε να μην τους ξεχνάω ποτέ, έπαιρνε το φαγητό από εμάς – που δεν είχαμε και εμείς να φάμε – και το έδινε στους αλήτες και η μάνα  μου τον στήριζε πάντα. Ο έρωτας τους ήταν μοναδικός, η συντροφικότητα και η αγάπη τους επίσης, παρόλο που ήταν αγράμματοι και οι δύο. Μας μετέδωσαν κάποιες ηθικές αξίες, να μην κοιτάμε μόνο το εγώ μας αλλά και τους άλλους. ‘’Ακόμα και όταν δεν έχεις’’, μας έλεγε ‘’έχει ο Θεός’’».


peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου