Ήταν να μην πάρει φόρα: Η Νώαινα αποκαλύπτει για την επίθεση που δέχτηκε


Θα μπορούσατε ποτέ να φανταστείτε ότι το σημάδι των οπισθίων μπορεί να κρατήσει σχεδόν δύο βδομάδες;
Κι όμως στην ελληνική τηλεόραση γίνεται. Δεν ξέρουμε αν η Νώαινα είχε καταλάβει ότι είναι λίγα τα ψωμιά της στο X-Factor και θέλησε να επιμηκύνει την παρουσία της στα πράγματα, αλλά σίγουρα έχει καταφέρει να κερδίσει παραπάνω δημοσιότητα από κάθε διαγωνιζόμενο τάλεντ σόου, μετά την αποχώρηση του.

Βγήκε και μίλησε στη Μπακοδήμου και τον Σεργουλόπουλο, μίλησε κι αλλού, τώρα σειρά έχουν τα έντυπα και το περιοδικό Down Town. Προφανώς δε γινόταν να μην κινηθεί όλη η συνέντευξη γύρω από το κατεβασμένο της παντελόνι, αλλά μέσα σε αυτά, η Νώαινα έκανε και μια αποκάλυψη για ένα περιστατικό, λίγες μέρες μετά την επίδειξη της στο X-Factor.

Σε ερώτηση για τις αντιδράσεις του κόσμου που την αναγνωρίζει στο δρόμο είπε: «Ο κόσμος είναι πάρα πολύ θετικός. Μόνο ένα αρνητικό περιστατικό βίωσα με μια μεθυσμένη κυρία που βρισκόταν σε ένα μπαράκι. Δεν καταλάβαινα τι μου έλεγε, απλά μου μιλούσε και με έφτυνε στο πρόσωπο και με κρατούσε από το λαιμό. Κατά τ’ άλλα, τα σχόλια του κόσμου είναι πολύ θετικά».

Όσο για την κίνηση που έκανε να κατεβάσει το παντελόνι, είπε: Tο έκανα από αντίδραση. Όταν έμαθα πως παρουσιαζόμουν πρώτη στο X Factor, άλλαξα τη χορογραφία μου επειδή δεν ήθελα να βγω τόσο σέξι. Πήρα από μόνη μου την πρωτοβουλία να είμαι λιγότερο προκλητική. Ο Θοδωρής Μαραντίνης στην κριτική του μου είπε πως θα ήθελε να με δει πιο σέξι. Μετά ο Σάκης κοίταξε μέσα από το παντελόνι μου για να βρει το μουστάκι μου και η Ευαγγελία στο greenroom με ρώτησε και επέμεινε πού είναι το μουστάκι μου. Τότε αυθόρμητα και ως ένδειξη αντίδρασης κατέβασα το παντελόνι. Το «mooning» υπάρχει από τα αρχαία χρόνια και είναι μια κίνηση διαμαρτυρίας, απλώς δεν είναι τόσο διαδεδομένο στην Ελλάδα.

Εμείς πάντως αδυνατούμε να πιστέψουμε ότι την αναγνωρίζουν και ακόμα περισσότερο ότι της λένε θετικά πράγματα. Εκτός κι αν επευφημούν τα οπίσθια της, οπότε πάμε πάσο.


koolnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου