Γιώργος Παράσχος: Όλες οι λεπτομέρειες του γάμου του!


Πότε θα γίνει και πού;

Την απόλυτη ευτυχία ζει αυτό το διάστημα ο Γιώργος Παράσχος, αφού σε λίγες ημέρες θα παντρευτεί την αγαπημένη του, Χρύσα Κροκίδα. Ο Γιώργος Παράσχος αποκάλυψε στο "Πρωινό mou" πότε και που θα γίνει ο γάμος και μίλησε με τα πιο τρυφερά λόγια για την σύντροφό του και μέλλουσα γυναίκα του. Συγκεκριμένα ο Γιώργος Παράσχος, είπε:
"Στις 31 Μαΐου παντρεύομαι! Ο γάμος θα γίνει στην Καβάλα και θα είναι παραδοσιακός. Γι' αυτό, εξάλλου, γίνεται στην Καβάλα, γιατί η γυναίκα ήθελε παραδόσεις" και πρόσθεσε: "Αυτή η γυναίκα μου έκανε ένα πάρα πολύ δυνατό κλικ. Μου το έλεγαν παλιά και οι φίλοι μου, ότι θα νιώσεις αυτό το κλικ και θα καταλάβεις! Τώρα οι περισσότεροι μου είπαν: ''Μην το κάνεις ακόμα είναι νωρίς'' Εμένα όμως εφόσον η καρδιά μου, μου είπε τώρα, θα το κάνω τώρα, γιατί είναι από την καρδιά μου πάνω από όλα!"

fthis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου