Στέφανος Κορκολής: Η εξομολόγηση για το πρόβλημα της υγείας του


Μία άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη παραχώρησε ο Στέφανος Κορκολής στην εφημερίδα «Real life» και μεταξύ άλλων μίλησε για τη πρόσφατη περιπέτεια με την υγεία του.

Ας μιλήσουμε τώρα για τον Στέφανο... Τον φροντίζεις επιτέλους;

«Όπως το λες, επιτέλους... Επειδή τον τελευταίο καιρό πέρασα μια σοβαρή περιπέτεια με την υγεία μου, θέλω –ως πρώην μανιώδης καπνιστής- να δώσω τη συμβουλή στους νέους ανθρώπους να σταματήσουν το τσιγάρο, γιατί εμένα αυτό μού προκάλεσε ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα. Δεν χρειάζεται να φτάσεις στο σημείο που έφτασα εγώ για να το καταλάβεις. Άρα, προσέχω τον Στέφανο πάρα πολύ πια, γιατί έτσι πρέπει. Επίσης, ήμουν πολύ δοτικός στο παρελθόν, ξεχνώντας τον εαυτό μου. Πλέον υπάρχει ένα μέτρο. Ονειρεύομαι απλώς να έχω την υγεία μου, για να μπορώ να δημιουργώ».

Από EnterTV

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου