Μίνως Θεοχάρης: Όλα όσα αποκάλυψε για την προσωπική του ζωή


Ο Μίνως Θεοχάρης έχει ξεχωρίσει μέσα από τον ξεκαρδιστικό ρόλο του στο Κάτω Παρτάλι, αλλά και από την εντυπωσιακή παρουσία του στο Just the 2 of Us.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του, στο Εγώ Weekly και στον Γιάννη Βίτσα, ο γνωστός ηθοποιός μιλάει για την προσωπική του ζωή.

«Είχα τους ανθρώπους που ήθελα και με ήθελαν. Απαιτούνται δύο για να γίνει μία σχέση», είπε χαρακτηριστικά ενώ, αναφορικά με το αν έχει ζήσει μεγάλους έρωτες, δήλωσε«Δεν μπορώ να απαντήσω γιατί δεν έχω μεγάλη εμπειρία στον συγκεκριμένο τομέα. Γενικά τα πάω πολύ καλύτερα με τη δουλειά, είμαι πολύ μοναχικός. Μου αρέσει να είμαι μόνος μου, περνάω πολύ καλύτερα. Έχω ζήσει έντονα, έτσι πιστεύω τουλάχιστον». Τον φοβίζει, όμως, η μοναξιά; «Όχι, δεν τη φοβάμαι. Την κουβαλάω μέσα μου. Είναι στα κύτταρά μου, κατά κάποιον τρόπο. Μου αρέσει να είμαι μόνος μου», είπε και ξεκαθάρισε «Δεν είμαι ερωτευμένος! Δεν έχω τον χρόνο. Είμαι τόσο δοσμένος στη δουλειά, που δεν μπορώ να έχω το μυαλό μου αλλού. Δεν μου λείπει ο έρωτας. Η συντροφικότητα μου λείπει».

Τέλος, αποκάλυψε αν έχει κοινά σημεία με τον «Μανόλη» από το Κάτω Παρτάλι. «Έχουμε το ίδιο πρόσωπο, την ίδια κολλητή και κοινό χιούμορ. Σαρκάζουμε τις καταστάσεις και οι δύο», σημείωσε ο Μίνως Θεοχάρης.


peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου