Ελληνίδα ηθοποιός μαζεύει χρήματα για να φτιάξει γηροκομείο! Ποια είναι;


Η γνωστή ηθοποιός αποκάλυψε πρόσφατα πως μαζί με τους φίλους της μαζεύουν χρήματα ώστε να φτιάξουν ένα γηροκομείο.

«Έχω κάνει σχέδιο με τους κολλητούς μου, βεβαίως και θα μπω. Θα κάνουμε το δικό μας γηροκομείο. Κάνουμε αποταμιεύσει για να φτιάξουμε το γηροκομείο των ονείρων μας και να μείνουμε όλοι μαζί. Κοινόβιο. Είναι άνθρωποι από τον καλλιτεχνικό χώρο. θα περάσουμε τέλεια γεράματα, με ζώα και φυτά. Το έχω εξασφαλίσει αυτό θα είναι εκτός Αθηνών το μέρος, εξοχή θέλουμε» είπε χαρακτηριστικά στο Λοιπόν η Τζούς Ευείδη.

Και κατέληξε λέγοντας: «Ο πυρήνας είναι 6 άτομα, αλλά δεχόμαστε και καινούργιες συμμετοχές. Τελευταία άκουσα ότι ενδιαφέρεται και η Ρένια Λουιζίδου, δεν ξέρω, θα την περάσω οντισιόν. Το άκουσε και ζήλεψε, θα περνάμε πάρα πολύ ωραία. Έχω εξασφαλίσει τα γεράματα μου».



filathlos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου