Σίσσυ Φειδά: Σε μια αποκάλυψη που σοκάρει!


Η Σίσσυ Φειδά αποκάλυψε για πρώτη φορά την περιπέτεια που έζησε στο παρελθόν...

Στη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό «YOU Weekly» η interior designer, μίλησε ανοιχτά για την επαγγελματική αλλά και προσωπική της ζωή.

Μεταξύ άλλων αποκάλυψε ότι είχε δεχθεί σεξουαλική παρενόχληση κατά το παρελθόν. «Έχω δεχτεί σεξουαλική παρενόχληση στη δουλειά, αναποδογύρισα το γραφείο και σηκώθηκα και έφυγα» εξομολογήθηκε η Σίσσυ Φειδά.

 Μίλησε όμως και για τη σχέση της με τα media. «Εγώ ποτέ δεν έχω ζητήσει και δεν έχω στήσει κάποιο θέμα, δεν έχω φιλίες και κολλητούς από το χώρο της τηλεόρασης-πλην εξαιρέσεων αλλά και σίγουρα δεν δημιουργώ έχθρες. Οφείλω, όμως, να πω ότι η μεγαλύτερη μερίδα των media μου έχει φερθεί με τον καλύτερο τρόπο. Νιώθω τυχερή και τους ευχαριστώ, παρόλο που στη Ελλάδα έχουμε την τάση να θάβουμε ταλαντούχα πρόσωπα και να εκθειάζουμε το μηδέν» πρόσθεσε στη συνέντευξη της.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου