Η παρατήρηση στη Μενεγάκη για το γιο της και η αντίδραση της παρουσιάστριας


Την Παρασκευή, ο Άγγελος, ο γιος της Ελένης Μενεγάκη, βρισκόταν στο πλατό της εκπομπής.
Και ο Γρηγόρης Γκουντάρας, με το που η παρουσιάστρια κάθισε στη γνωστή της θέση, δίπλα στους συνεργάτες της, θέλησε να αποκαλύψει τόσο στην ίδια, όσο και σε ολόκληρο το τηλεοπτικό κοινό που παρακολουθεί την αταξία που εκείνος έκανε.

«Έχω κάποια θέματα με τον γιο σου. Μου έκανε χοντράδα. Κοίτα τον τώρα θα γελάει γιατί του είπα πως θα το πω στη μάνα σου και μου είπε “Πες το, δε με νοιάζει”», της είπε ο συνεργάτης της.

Ενώ η παρουσιάστρια, τον ρώτησε: «Τι σου έκανε; Πάλι σου πείραξε το κομπιούτερ σου;» και τότε εκείνος της απάντησε: «Μου ζωγράφισε πάνω στα χαρτιά μου κάτι, κάτι επιθετικό».

Τι του είπε όμως η εγκυμονούσα Ελένη Μενεγάκη στη συνέχεια;

Δείτε το video που ακολουθεί και θα έχετε την απάντησή σας:


peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου