Μπέλλα Κυδωνάκη για τον αδικοχαμένο γιο της: «Τον έχω μέσα μου, συνυπάρχουμε»


Τα συγκλονιστικά λόγια της γνωστής αστρολόγου.

Η Μπέλλα Κυδωνάκη παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό «OK!» και μίλησε, μεταξύ άλλων, για τον αδικοχαμένο γιο της, που έφυγε από τη ζωή πριν από σχεδόν τρία χρόνια, ύστερα από ανακοπή καρδιάς σε ηλικία 25 ετών.

«Ο Γιάννης είναι πάνω από παρακαταθήκη, είναι η ίδια μου η ύπαρξη. Τον έχω μέσα στην καρδιά  μου όλη μέρα και όλη νύχτα. Συνυπάρχουμε. Απλώς αυτό που κατάφερα τα τελευταία χρόνια είναι να έρθω σε μεγαλύτερη επαφή με τον αόρατο κόσμο,  εκεί που υπάρχουν οι ψυχές,  χάρη στη μεγάλη αγάπη μου στο Γιάννη. Έλεγα ότι αυτή η αγάπη δεν μπορεί να χαθεί  αφού έφυγε. Έτσι δυνάμωνα», είπε χαρακτηριστικά.

Όσο για το αν το είχε νιώσει ή το «είχε δει», η ίδια εξομολογήθηκε «Ναι, το είχα νιώσει ότι δεν είχε μεγάλο κύκλο ζωής. Αλλά μου το έδειχνε και ο Γιάννης αυτό, γιατί όλο βιαζόταν, ήταν ένα παιδί που ο χρόνος  έτρεχε γι’ αυτόν, ήθελε να τα ζήσει όλα γρήγορα».

Έχει, ωστόσο, κάποιο «σημείο επαφής» μαζί του; «Όταν ακούω μουσική, σκέφτομαι τον Γιάννη. Ακούγαμε μαζί ελληνικά τραγούδια, κυρίως την ικαριώτικη μουσική, που τόσο μας άρεσε. Φυσικά όλη μέρα το μυαλό μου είναι εκεί», εξομολογήθηκε.


faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου