Μετά το #IceBucketChallenge ήρθε το #SmearForSmear με τα μουντζουρωμένα κραγιόν


H νέα καμπάνια που προσπαθεί να προειδοποιήσει τις γυναίκες για τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας

Μετά το #IceBucketChallenge, μια νέα καμπάνια με το hashtag #SmearForSmear κάνει το γύρο των social media, έχοντας ως στόχο να προειδοποιήσει τις γυναίκες για τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας, ο οποίος τα τελευταία χρόνια εμφανίζεται συχνά στις ηλικίες 25-29 ετών, και αυτό γιατί πολλές γυναίκες δεν κάνουν τακτικά το τεστ ΠΑΠ τους.


Το #SmearForSmear, ξεκίνησε από μια οργάνωση της Βρετανίας, που ονομάζεται «Jo’s Cervical Cancer» και παρέχει στις γυναίκες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την εν λόγω νόσο.


Μέσω αυτής της καμπάνιας, στόχος είναι να ελέγχονται τακτικά, καθώς τα αποτελέσματα των ερευνών (τουλάχιστον στη Βρετανία), είναι απογοητευτικά.


Πως λειτουργεί η καμπάνια; Αν και δεν είναι τόσο μεγάλης έκτασης όσο το #IceBucketChallenge, οποιαδήποτε γυναίκα το επιθυμεί, φορά το κραγιόν της και μουντζουρώνεται, ανεβάζοντας τη φώτο στα social media με το hashtag #SmearForSmear.


Στην καμπάνια έχουν λάβει μέρος και πολλές celebrities, όπως η

Κάρα Ντελεβίν


Η Ρίτα Όρα


Η Τζόρτζια Μέι Τζάγκερ


H Κλόε Σιμς



star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου