Δούκισσα Νομικού: Μιλάει πρώτη φορά για τον σύντροφό της!


Η Δούκισσα Νομικού τον τελευταίο καιρό είναι ζευγάρι με τον επιχειρηματία Δημήτρη Θεοδωρίδη και δείχνει να περνά μια πολύ ευτυχισμένη περίοδο.

Παίζει ρόλο η νέα της σχέση στην επιθυμία που εξέφρασε να κάνει οικογένεια σύντομα; «σαφέστατα παίζει ρόλο και ο άνθρωπος που έχεις δίπλα σου και η εμπιστοσύνη που σου αποπνέει, αλλά αυτό το έλεγα από τα 14 και τότε δεν υπήρχε κανείς. Είναι μια επιθυμία που μου δημιουργήθηκε, επειδή η μαμά μου είναι πρότυπo μητέρας για εμένα και πάντα θαύμαζα τη σχέση που έχει καταφέρει να δημιουργήσει με εμένα και τον αδελφό μου».

Θα δημιουργήσει όντως οικογένεια μέσα στο 2015; «με αγχώνεις! Είπα μέσα στο 2015; σοβαρά τώρα, όποτε έρθει αυτή η στιγμή, θα είναι η σημαντικότερη της ζωής μου και, ναι, θα έκανα ένα βήμα πίσω, γιατί θα είναι για μένα η απόλυτη προτεραιότητα. από εκεί και πέρα, στις μέρες μας όλα συνδυάζονται και πρέπει να συνδυάζονται. οι σημερινές μαμάδες είναι ηρωίδες. με ένα μαγικό τρόπο πάντα τα προλαβαίνουν όλα και είμαι σίγουρη πως το ίδιο θα κάνω κι εγώ. Είμαι αυτόνομη από τα 18 μου και αυτόνομη θέλω να παραμείνω».

Πηγή: People

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου