Η Ντενίση για τις σκηνές ζηλοτυπίας του Γκλέτσου: «Έβγαινα στη σκηνή και τον άκουγα που κλώτσαγε τους σκουπιδοτενεκέδες από τα νεύρα του»


Η Μιμή Ντενίση, μίλησε στην εκπομπή «Mega με Μία» και τη Χριστίνα Πολίτη για τις σκηνές ζηλοτυπίας που της έκανε ο Απόστολος Γκλέτσος.

«Ναι, μου έκανε σκηνές ζηλοτυπίας. Κι αυτές είχαν πλάκα. Παίζαμε την Καρένινα και είχαμε ερωτική σκηνή Βρόνσκι-Καρένινα και δεν έβγαινε στη σκηνή. Και έλεγε “τώρα θα την εκδικηθώ”. Και έβγαινα εγώ στη σκηνή που ήταν ο έρμος ο Χαλκιάς από την άλλη μεριά που έκανε τον Τολστόι και έλεγα μόνη μου “αχ, αν είχε βγει τώρα ο Βρόνσκι θα μου έλεγε Άννα σ’ αγαπώ” και έλεγα όλα τα λόγια μόνη μου», δήλωσε η ίδια.

Και κατόπιν πρόσθεσε: «Άκουγα τον Απόστολο που κλώτσαγε τους σκουπιδοτενεκέδες από πίσω από τα νεύρα του γιατί τα είχα πει εγώ και δεν σταμάτησε η παράσταση».

Δείτε όλα όσα δήλωσε στο video που ακολουθεί:



peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου