Ελένη Μενεγάκη: Αποκάλυψε -κατά λάθος- πόσα κιλά έχει πάρει στην εγκυμοσύνη της


Η εγκυμονούσα Ελένη Μενεγάκη κατά τη διάρκεια της εκπομπής την Παρασκευή  -πολλοί θεώρησαν πως ήταν η τελευταία της πριν μπει στο μαιευτήριο, όμως ο αποχαιρετισμός της ήταν κάπως… μπερδεμένος- αποκάλυψε –κατά λάθος- πόσα κιλά έχει πάρει μέχρι τώρα.
Πως έγινε όμως αυτό; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

Η παρουσιάστρια παρουσίαζε σε όλο το τηλεοπτικό της κοινό, ρούχα γνωστής εταιρείας. Η ίδια όμως ήταν εμφανώς ανήσυχη για τα νούμερα –«Εγώ θα το βάλω αυτό που σας δείχνω, αλλά θα περιμένω λίγο καιρό μέχρι να μου μπει σωστά».

Ο εκπρόσωπος της εταιρείας προσπάθησε να την καθησυχάσει λέγοντάς της: «Εγώ σου είπα και πριν ότι δεν έχεις βάλει πολλά κιλά, για να μου λες ότι δεν προσέχεις», με την Ελένη Μενεγάκη να του απαντά: «Πολλά όχι, αλλά ούτε και λίγα».

Λίγο μετά, ενώ πήγαινε να δώσει το νούμερο τηλεφώνου της εκπομπής, αποκάλυψε –κατά λάθος- τα κιλά που έχει πάρει. «13, 13 λέω. Με μπερδεύεις, 13 είναι τα κιλά μου εννοώ. Έτσι έδωσα την άλλη φορά το νούμερο του σπιτιού μου στον αέρα κατά λάθος».

Δείτε περισσότερα στο video που ακολουθεί:





peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου