Ποιες σταρ παραδέχονται ότι έχουν κάνει αισθητικές επεμβάσεις;

Άλλες έχουν δοκιμάσει τα πάντα και συνεχίζουν ακάθεκτες και άλλες τρομάζουν μόνο στην ιδέα της πλαστικής


Gwyneth Paltrow, 41 ετών



Θα δοκίμαζα τα πάντα, εκτός από το να ξανακάνω botox, γιατί έδειχνα σαν τρελή. Έμοιαζα με τη Joan Rivers δήλωσε στον Αμερικάνικο Τύπο. Σχετικά με τη θεραπεία laser που έκανε πρόσφατα στο Λος Άντζελες είπε πως θα το επαναλάμβανε γιατί ένιωσε πως έσβησε μια πενταετία από το πρόσωπό της. Φοβάμαι να κάνω χειρουργική επέμβαση συνέχισε η Paltrow αλλά καλύτερα να με ξαναρωτήσετε όταν γίνω 50.


Kylie Minogue, 45 ετών



Έχω δοκιμάσει το botox. Τα έχω δοκιμάσει όλα. Σε καμιά περίπτωση δεν είμαι από τους ανθρώπους που θα πουν σε κάποιον μην το κάνεις αυτό. Ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Ανέκαθεν οι γυναίκες ήθελαν να δείχνουν στα καλύτερά τους για όσο περισσότερο γίνεται.



Courteney Cox, 49 ετών



Νιώθω παράξενα όταν δεν μπορώ να κινήσω το πρόσωπό μου, και τη μια φορά που το παράκανα, ένιωθα παγιδευμένη στο ίδιο μου το δέρμα. Συγκριτικά με τις υπόλοιπες θεραπείες, κάνω botox πολύ σπάνια.



Cindy Crawford, 47 ετών



Δοκίμασα το Botox αλλά με τρόμαξε.




Gwen Stefani, 44 ετών



Ελπίζω τα παιδιά μου να με γλιτώσουν από τη ματαιοδοξία μου. Αν όχι, η πλαστική είναι μια λύση... Είναι χάλια να γερνάς, αλλά πρέπει όλοι να το αποδεχτούμε.




Heidi Klum, 40 ετών



Δεν σκέφτομαι πως γερνώντας θα δείχνω καλύτερα ή χειρότερα, απλώς διαφορετικά. Αλλάζεις και αυτό είναι o.k. Ζωή σημαίνει αλλαγή. Δεν αγχώνομαι γι΄αυτό και έτσι δεν τρέχω να κάνω botox. Ίσως αυτό να αλλάξει, αν και δεν νομίζω. Νιώθω άνετα με τη επιδερμίδα μου και με το ότι γερνάω, οπότε μου φαίνεται φυσιολογικό να έχω ρυτίδες.




Naomi Watts, 45 ετών



Ποτέ μη λες ποτέ -και μην κρίνεις όποιον το κάνει. Αλλά οι περισσότεροι χαρακτήρες που ερμηνεύω περνάνε σημαντικές δυσκολίες κι έτσι η δουλειά μου απαιτεί να έχει εκφράσεις το πρόσωπό μου. Αν ήταν παγωμένο, τι δικαίωμα θα είχα να παίξω το ρόλο; Όλες οι ηθοποιοί που δεν έχουν κάνει τίποτα στο πρόσωπό τους μπορούν ακόμα να παίξουν σημαντικότατους ρόλους. Και όσες έχουν καταφύγει σε κάτι τα έχουν κάνει σαλάτα και δείχνουν φρικώδεις. Τέλος πάντων, για μένα το σημαντικό είναι να υποδύομαι γυναίκες με γεμάτη ζωή -και όσο περισσότερο ζει κανείς, τόσο πιο βαθιές είναι οι ρυτίδες του.




Jessica Simpson, 33 ετών



Είχα κάνει κι εγώ υαλουρινικό οξύ. Έδειχνε ψεύτικο πάνω μου και αυτό δεν μου άρεσε καθόλου. Αλλά, απορροφήθηκε σε περίπου τέσερις μήνες και τα χείλη μου έγιναν ξανά όπως ήταν. Δόξα τω Θεώ!




Cher, 67 ετών



Έχω γίνει η γυναίκα-έμβλημα των πλαστικών επεμβάσεων. Αυτό με ενοχλεί μερικές φορές, αλλά όχι αρκετά για να ανακόψει την πρόοδό μου.




Nicole Kidman, 46 ετών



Δεν μου άρεσε το πως έδειχνε το πρόσωπό μου μετά. Τώρα, δεν κάνω (botox) πλέον και μπορώ να κινώ ξανά το μέτωπό μου.




Jamie Lee Curtis, 55 ετών



΄Εχω κάνει ολίγον από λιποαναρρόφηση και ολίγον από botox. Και ξέρεις τι; Τίποτα δεν λειτουργεί. Κανείς δεν σου λέει πως όταν αφαιρείς λίπος από το ένα σημείο δεν επιστρέφει κάπου αλλού.



Jennifer Aniston, 44 ετών



Έκανα ένα peeling με laser. Είναι εξαιρετικά έντονο -δεν συνειδητοποιείς ότι για μια εβδομάδα μοιάζει με θύμα σοβαρού εγκαύματος. Μετά για οκτώ ημέρες το νεκρό δέρμα ξεφλουδίζει και φεύγει.




Jane Fonda, 76 ετών



Με έκανε να δείχνω περισσότερο όπως νιώθω, αλλά δεν θέλω να το ξανακάνω.



Joan Rivers, 80 ετών



Κάθε Σαββατοκύριακο απλά πηγαίνω και κάνω κάτι καινούργιο. Στις δέκα θεραπείες μου δίνουν μία δωρεάν.



marieclaire.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου