Οι άντρες μας αποκάλυψαν: Τι πραγματικά τους τρομάζει στο sex; Δεν φαντάζεσαι τι απάντησαν!


Βγήκαμε στο δρόμο, τσακώσαμε μερικά αγόρια και μας απάντησαν στο τι είναι τελικά αυτό που τους τρομάζει πραγματικά στο sex! Βέβαια, εκτός από τις επιδόσεις τους…

«Νέα γνωριμία, πολλά υποσχόμενη, λίγο πριν από την πρώτη μας στενή επαφή τρίτου τύπου. Η πρώτη και σχεδόν αυτόματη σκέψη μου: Η πλάτη μου είναι φυσιολογικά τριχωτή ή θα με θεωρήσει… αρκουδάκι;», Ανέστης, 24 ετών

«Το να κάνω σεξ με μια καινούρια κοπέλα, ύστερα από δύο συνεχόμενα χρόνια σεξουαλικής αποχής. Αισθάνομαι ότι έχω ξεχάσει εντελώς πώς γίνεται», Αλέκος, 29 ετών

«Αν η… σημαία θα καταφέρει να παραμείνει σε πλήρη έπαρση καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας. Πόσω μάλλον αν πρόκειται για την πρώτη φορά που εγώ κι εκείνη βρισκόμαστε στο ίδιο κρεβάτι», Ηλίας, 34 ετών

«Οι μεγάλες σεξουαλικές προσδοκίες. Η κοπέλα μου έχει κλείσει ένα υπερ-ρομαντικό δωμάτιο στο Ναύπλιο και –παρόλο που δεν έχει ειπωθεί ξεκάθαρα– έχω καταλάβει ότι περιμένει από μένα να γίνω ο… νέος Γκουσγκούνης. Εντάξει, είπαμε, κι εμένα μου αρέσει το σεξ (και μάλιστα πολύ), αλλά οργανικά είναι λίιιγο δύσκολο να μπορώ να αποδίδω δύο ολόκληρες ημέρες συνεχόμενα», Πάνος, 31 ετών

«Το να με ρωτήσει η καινούρια μου κοπέλα με πόσες γυναίκες έχω κάνει σεξ. Πολύ περισσότερο δε το να μάθει ότι μερικές από τις σεξουαλικές παρτενέρ μου είναι κάποιες από τις φίλες μου –στις οποίες, ναι, την έχω ήδη γνωρίσει!», Νίκος, 28 ετών

«Το ότι η κοπέλα μου μπορεί να μη δεχτεί το γεγονός πως στο παρελθόν έχω κάνει σεξ με άντρα. Όχι, δεν είμαι gay. Απλώς είμαι τύπος που του αρέσει να πειραματίζεται. Αλλά άντε τώρα να πείσεις… », Σπύρος, 25 ετών

«Θέλει και ρώτημα; Υπάρχει τίποτα πιο τρομακτικό από το να αυτό-συγκρίνεσαι με τον πρώην της για τις σεξουαλικές επιδόσεις σας;», Πέτρος, 26 ετών

«Ο μεγαλύτερος φόβος μου είναι ότι μπορεί να προσποιείται ότι το απολαμβάνει, όπως έκανε η Sally όταν γνώρισε τον Harry στην ομώνυμη ταινία… Μεγάλη ξεφτίλα!», Χρήστος, 32 ετών

«Μήπως είμαι υπερβολικά… hard core για τα γούστα της, σε σημείο που να με θεωρήσει ανώμαλο και διεστραμμένο μυαλό. Και να το διαδώσει», Κώστας, 30 ετών



Πηγή: miss Glitter

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου