Δύσκολες ώρες για τον Ηλία Βρεττό.


Δες τα συγκινητικά λόγια που έγραψε...

Δύσκολες ώρες περνάει ο Ηλίας Βρεττός ο οποίος έχασε τον αγαπημένο του παππού. Ο γνωστός τραγουδιστής θέλησε να αποχαιρετίσει τον παππού του και μέσα από τα social media γράφοντας μερικά συγκινητικά λόγια και ένα απόσπασμα από τον Ευτυχισμένο Πρίγκιπα του Oscar Wilde.
«Φέρε μου τα δύο  πολυτιμότερα πράγματα της πόλης, είπε ο Θεός σε έναν από τους Αγγέλους του και ο Άγγελος του έφερε τη μολυβένια καρδιά και το νεκρό πουλί. Διάλεξες σωστά είπε ο Θεός επειδή στον κήπο του Παραδείσου αυτό το μικρό πουλί θα κελαηδάει για πάντα και στη χρυσή μου πόλη ο Ευτυχισμένος πρίγκιπας θα με δοξάζει, Oscar Wilde, The Happy Prince», έγραψε ο Ηλίας Βρεττός και πρόσθεσε: «Καλό ταξίδι παππού μου αγαπημένε… Έχω το ονοματεπώνυμό σου και ελπίζω και εύχομαι να έχω και τα χρόνια, τη σοφία και την καλοσύνη σου! Θα σε θυμάμαι για πάντα!».



faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου