Ερωτικό σκάνδαλο στην ελληνική showbiz!


Ένας άνδρας ανάμεσα σε δύο σεξοβόμβες...

Ένας άνδρας μπήκε ανάμεσα στις δύο φίλες. Αλλά όχι ένας τυχαίος άνδρας, αλλά ο πρώην της κουνελομάνας Ζέτας. Εφημερίδα δημοσίευσε φωτογραφίες της Αλεξανδράκη να φιλιέται με πάθος με τον επί 5 χρόνια σύντροφο της Θεοδωροπούλου. Και ως φαίνεται, εκείνος από την αγκαλιά της μιας φίλης, πέρασε στην αγκαλιά της άλλης.

Είδε, λοιπόν, τις φωτογραφίες η κουνελομάνα κι έγινε έξω φρενών. Και με μία ανάρτηση στο Facebook τα έχωσε στην πρώην φιλενάδα (το τι της έσουρε...) και το ex boyfriend και ξεθύμανε το προδωμένο girl.

«Αφού φτάσαμε σε αυτο το σημειο πια , να πρέπει να εκθέτει καποιος τόσο όσο να ασχοληθούν μαζι του κ να τον παίξουν κι εκείνον λιγαααααακι- ύστερα απο τόσα site- blogs-k σελίδες που ανέφεραν το χωρισμό μας,κ αφού πια σαν φίλοι τα μοιραστήκαμε όλα , εγω θελω να τονίσω κ να πώ, πως οι δηλώσεις που ειχα κανει μετα το ταξίδι αναψυχής μου στη Μυκονο στην εσπρέσο, ειναι οι αληθινές κ οι έγκυρες !
Σαφώς δεν υπήρχε ποτε τρίτο πρόσωπο - απλα δεν υπήρχε εξέλιξη σε αυτη τη σχέση κ όταν κατι μετα απο 5 ολόκληρα χρόνια κανει τον κύκλο του ή το χαλας ή το νομιμοποιείς!
Αν θεωρείτε όλοι εσείς,γνωστοί - φίλες φίλοι ακομα κ τα ΜΜΕ πως μπορείτε να με πικάρετε με όσα ανά καιρούς μου λέτε ή στελνετε στο inbox μου σας το λεω για τελευταία φορά : Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΥΤΟΣ για εμενα ειχε τελειωσει ως άντρας απο όταν χωρίσαμε - πλέον με το να τα φτιάξει με την παρέα μου κ να εκτείθεται για να ακουστει (ενώ σε εμενα έλεγε παντα τα χειρότερα για εκείνη κ τη έκραζε αυτός με όλο το παρεακι του ) απλά εχει τελειώσει πια και ως άνθρωπος !!!Κ αυτό απεδείχθη όταν έκανε το βήμα κ γύρισε αλλα φυσικά τον γειωσα ..
Όσο εκτείθεται- τόσο τον ξεπερναω! Φαίνεται η απελπισία του εκει τον οδήγησε ..απο την άλλη βέβαια η εύκολη φίλη μου χωρις τσιπα κ αξιοπρέπεια ενέδωσε αλλα δε μου κανει εντύπωση σαφώς γιατι το να ειναι κάποια π@τ@ν@ στο σώμα ειναι δικαίωμα της - αλλα όταν εισαι στο μυαλο κ την ψυχή ειναι κ αποτέλεσμα των πράξεών της ..
Δε με καιτε-γελάω !!! Καίγεται η φωτιά ;;;Γατάκια!!!Κι ο κόσμος γελάει - γιατι εκει που εφτυναν τωρα γλύφουν .. Ας μας πουν μονο τί γεύση εχει η ξεφτίλα ;!;!Εγω να ευχηθώ μεσα απο την καρδια μου να ναι καλα τα παιδια κ ευτυχισμένα - κ καλούς απογόνους

Όσο για εμενα ΔΗΛΩΝΩ ειμαι Μονη μου απο όταν χώρισα ..
Κοιτάω μπροστα κ προσπαθώ να περνάω τέλεια ! Όλοι εσείς ευχαριστώ που μου στέκεστε κ με αγαπάτε !!! Κι ο Θεός ποτε δεν αφήνει κανέναν - πόσο μαλλον εμενα που ειμαι ενα απο τα καλύτερα παιδια του lol'» έγραψε - ή μάλλον έκραξε - χαρακτηριστικά

apospasma.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου