Μις Πινόκιο: Ψέματα γυναικών για να ρίξουν έναν άντρα


Εντάξει, είναι αλήθεια, κάποιες φορές στο παιχνίδι του φλερτ λέμε τα ψεματάκια μας.

Όχι βρε παιδί μου πως είναι το όνομά μας ή τι δουλειά κάνουμε αλλά εκείνα, τα μικρά ψέματα που σε ρίχνουν πιο εύκολα στην αγκαλιά μας.
Κάποιες φορές, τα μικρά αθώα ψέματα είναι αναγκαία για να μην του κάνεις την καρδιά περιβόλι και κάποιες το παρακάνεις με σκοπό να τον παγιδεύσεις (κακώς πολύ κακώς) στα δίχτυα σου.

Ιδού τα πιο πολυφορεμένα ψέματα γένους
θηλυκού:

Μου αρέσει πολύ το ποδόσφαιρο- λατρεύω να παρακολουθώ αγώνες, δεν βαριέμαι ποτέ τη μπάλα.
Θα το πεις για να μην προτιμήσει να δει τον αγώνα με τους κολλητούς και σε γράψει στα παλιά του τα παπούτσια για μια ακόμα βραδιά.
Όχι δεν έχω κανένα πρόβλημα να βγεις με τα παιδιά.
Απλά εδώ έχω ανάψει κεριά, εξοπλίστηκα με κουκλίτσες πάνινες και σας κάνω βουντού.
Ναι, τον πρώην μου τον έχω ξεπεράσει εντελώς, είμαστε καλοί φίλοι.
Απλά κοιτάζω το λογαριασμό του στο Facebook κάθε μέρα και τον φαντασιώνομαι κάθε βράδυ.
Έχω πάει μόνο με 2 αγόρια.
Αυτό το μήνα. Εσύ είσαι ο τρίτος, αυτό το μήνα αλλά δεν χρειάζεται να τα ξέρεις κι όλα.
Στα μπουζούκια; Όχι κι εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως πηγαίνουν οι άνθρωποι εκεί.
Δηλαδή εκεί στο μπαρ, γιατί εγώ μόνο τραπέζι πήγαινα και σε τραπέζι ανέβαινα.
Όχι δεν ψάχνω να κάνω σχέση αυτό το διάστημα, ας το πάμε χαλαρά.
Καίγομαι και λιώνω αλλά πρέπει να στο παίξω άνετη για να μην καταλάβεις πόσο απόγνωση νιώθω.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου