Yπάρχουν "κρυμμένα" μηνύματα σε γνωστά Λογότυπα?


Αν σας αρέσει η «οφθαλμαπάτη», τότε μάλλον θα σας αρέσει αυτή το δημοσίευση.


Βλέπουμε ορισμένα από αυτά τα λογότυπα πολύ συχνά, αλλά οι περισσότεροι από μας δεν είχαμε αντιληφθεί ότι υπάρχουν κάποιες κρυφές εικόνες ή έννοιες ανάλογα με τα λογότυπα.

Πάντως τα μηνύματα δεν είναι στην ουσία κρυμμένα γιατί έχουν άμεση σχέση τελικά με το αντικείμενο εργασιών της εταιρείας. Χρειάζονται πολλές φορές μια δεύτερη ανάγνωση. Ίσως τελικά να περνάνε και το μήνυμα  λίγο... πιο υπαινικτικά.


Δείτε μερικά απ' αυτά:



Αυτό το λογότυπο δεν φαίνεται να κρύβει πολλά εκ πρώτης όψεως, αλλά σας δίνει μια μικρή διορατικότητα στη φιλοσοφία της μάρκας. Πρώτα από όλα, τo κίτρινα βελάκι  μοιάζει με ένα χαμόγελο δηλαδή η Amazon θέλει να έχει την καλύτερη ικανοποίηση του πελάτη. Το βελάκι συνδέει, επίσης, τα γράμματα Α και το Ζ που σημαίνει ότι αυτό το κατάστημα έχει τα πάντα από το Α έως το Ζ (τελευταίο γράμμα του Αγγλικού αλφάβητου).


Ένα βέλος είναι κρυμμένο στο λογότυπο ανάμεσα στο γράμμα "E" και "X".






Αν κοιτάξετε στο κέντρο του  λογότυπου, μπορείτε να δείτε δύο άνθρωπους να απολαμβάνουν ένα τσιπ Tostito με ένα κύπελλο του με σάλτσα.






Η Carrefour είναι ένα από μεγαλύτερα Super Market στην Ευρώπη και είναι η έδρα της στην Γαλλία.  Στα γαλλικά η λέξη Carrefour σημαίνει σταυροδρόμι. Το λογότυπο λοιπόν συμβολίζει αυτή τη λέξη, μέσω δύο αντίθετα βέλη. Πρόσθεσαν επίσης το πρώτο γράμμα του ονόματος, γιατί αν κοιτάξετε προσεκτικά θα δείτε το γράμμα C, στο αρνητικό χώρο μεταξύ των βελών  .





Το λογότυπο της Sony Vaio είναι ένα πολύ γνωστό εμπορικό λογότυπο των φορητών υπολογιστών. Αλλά ξέρατε ότι το όνομα Vaio στο λογότυπο είχε επίσης ένα κρυφό νόημα; Λοιπόν, τα δύο πρώτα γράμματα αντιπροσωπεύουν το βασικό αναλογικό σήμα. Τα δύο τελευταία γράμματα  που μοιάζουν με ένα 1 και 0, αντιπροσωπεύουν το ψηφιακό σήμα.







Η Roxy είναι μια εταιρεία που ειδικεύεται σε ρούχα και αξεσουάρ για τα κορίτσια που αγαπούν το σνόουμπορντ και το σέρφινγκ. Η εταιρία είναι πράγματι ένα μέρος της Quiksilver. Το λογότυπο της Roxy αποτελείται από δύο Quiksilver λογότυπα που σχηματίζουν μια καρδιά.







Η Unilever είναι ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς τροφίμων, ποτών, απορρυπαντικών και προϊόντων προσωπικής φροντίδας. Παράγουν ένα τεράστιο όγκο  προϊόντων και ήθελαν να αντικατοπτρίζει αυτό στο λογότυπό τους. Κάθε τμήμα του λογότυπου έχει νόημα. Για παράδειγμα: η καρδιά αντιπροσωπεύει την αγάπη, τη φροντίδα και την υγεία, το  πουλί είναι ένα σύμβολο της ελευθερίας. Απαλλαγή από τις καθημερινές ασχολίες, να πάρει περισσότερα από τη ζωή.







Το λογότυπο αυτό μπορεί να μοιάζει με μια απλή επιστολή, αλλά δεν πρέπει να ξεγελαστούμε , μπορείτε να δείτε ένα μέρος ενός ελέφαντα(προβοσκίδα) και στο αρνητικό χώρο μέσα το γράμμα "Ε".







Το λογότυπο της Sun μπορείτε να διαβάσετε το εμπορικό σήμα προς κάθε κατεύθυνση ,  τόσο οριζόντια όσο και κάθετα.






Ίσως αυτό το λογότυπο μοιάζει με ένα απλό, βαρετό πράσινο δέντρο, αλλά αν κοιτάξετε θα δείτε ότι μπορεί επίσης να ερμηνευθεί και ως εγκέφαλος. Το λογότυπο, δίνει έμφαση στην ισχυρή πνευματικές ικανότητες του προσωπικού της εταιρίας και αντικατοπτρίζει επίσης τα πράσινα και τα εργαστηριακά μέρη του ονόματός του.








Το παλιό λογότυπο του Baskin Robbins είχε το νούμερο 31 με ένα τόξο από πάνω του. Το νέο λογότυπο πήρε αυτή την ιδέα σε επόμενο επίπεδο. Το ροζ τμήματα της BR εξακολουθούν να αποτελούν τον αριθμό 31, μια αναφορά στις 31 γεύσεις.





Το NBC (National Broadcasting Company) είναι ένα από τα μεγαλύτερα αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα. Νομίζω ότι οι περισσότεροι από εσάς έχετε ήδη δει το παγόνι σε αυτό το λογότυπο. Το παγόνι έχει 6 διαφορετικές φτερά από την ουρά, αναφερόμενος στις έξι τμήματα κατά τη στιγμή που αυτό το λογότυπο δημιουργήθηκε. Το κεφάλι του παγονιού γυρνάει προς τα δεξιά για να υποστηρίζουν ότι είναι ανυπόμονο.



smartgraphic-gr.pblogs.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου