Μαρία Ηλιάκη: Η δήλωσή για τις επεμβάσεις που έχει κάνει!


Όλα όσα δήλωσε για τις αλλαγές στην εμφάνισή της.

Στην πρώτη της συνέντευξη μετά από ένα χρόνο, η Μαρία Ηλιάκη μίλησε στον Άρη Καβατζίκη για το περιοδικό «HELLO!» και, μεταξύ άλλων, αποκάλυψε πότε πήρε τη μεγάλη απόφαση ν’ αλλάξει τον εαυτό σου εξωτερικά.

«Είχα κάποια περιττά κιλά, που τα έχασα σταδιακά. Ο μεταβολισμός μου έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο, που με την άσκηση και τη σωστή διατροφή έχω καταφέρει να μπορώ, ανά περιόδους, να κάνω τις ατασθαλίες μου και να επανέρχομαι γρήγορα. Ξεφορτώθηκα σιγά-σιγά, σε τέσσερα χρόνια, 10 κιλά. Δε μ’ ενδιέφερε να τα χάσω απότομα, αλλά σωστά, και ο γυμναστής μου, μου είχε πει ότι δε θέλει να βιαστούμε, αλλά να κάνουμε σωστή δουλειά. Και την κάνουμε. Όμως, υπάρχουν περίοδοι που δεν καταλαβαίνω τίποτα! Τρώω χάμπουργκερ, πατάτες και γλυκά, αλλά μετά χτυπά το καμπανάκι που λέει «Ώπα, ξέφυγες» και μέσα σε μια εβδομάδα έχω επανέλθει. Εξάλλου, έχω αρχίσει ν’ αγαπάω τις καμπύλες μου και μ’ αρέσει που βλέπω ότι αρέσει και στους άντρες αυτό», εξομολογήθηκε η παρουσιάστρια.

Όσο για το αν σκέφτηκε ποτέ ν’ αλλάξει κάτι επάνω της, η ίδια εξήγησε «Φοβάμαι τη νάρκωση, δεν υπήρχε περίπτωση να βάλω τον εαυτό μου σε τέτοια διαδικασία. Κάνω οτιδήποτε χωρίς νάρκωση και πόνο. Μπότοξ έχω κάνει μια φορά, πριν από δυο χρόνια, δε μ’ άρεσε και δεν το ξανάκανα».



faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου