Σάκης Τανιμανίδης: Θα είναι ο νέος παρουσιαστής του «Survivor»; - Ο ίδιος απαντά!


Έβαλε τα πράγματα στη θέση τους!

Ο Σάκης Τανιμανίδης μίλησε στη Freddo και, μεταξύ άλλων,διέψευσε τις φήμες που τον θέλουν να αναλαμβάνει το Survivor, που θα δούμε στον ΣΚΑΪ τους επόμενους μήνες.

«Δεν θα παρουσιάζω εγώ το Survivor», δήλωσε κατηγορηματικά o παρουσιαστής.

Μάλιστα, ο Σάκης Τανιμανίδης, όταν άκουσε την ερώτηση της δημοσιογράφου Ανθής Βούλγαρη από το τηλέφωνο, όπως αναφέρει το δημοσίευμα της εφημεερίδας, είπε χαρακτηριστικά: «Έλα τώρα, ποιος είναι; Μαρία, εσύ μου κάνεις πλάκα; Εγώ άκουγα πως θα το παρουσιάσει ο κολλητός μου, ο Γιώργος Μαυρίδης, τελικά δεν ισχύει; Εγώ πώς προέκυψα; Όχι, δεν έχω δεχτεί κάποια πρόταση για το συγκεκριμένο project. Πρώτη φορά ακούω πως είμαι υποψήφιος παρουσιαστής».

faysbook.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου