Το δράμα της ηθοποιού που το έσκασε από το Δρομοκαΐτειο: «Οι γονείς μου πάνε να με βγάλουν τρελή»


Δύσκολες ώρες πέρασε και συνεχίζει να περνάει η ηθοποιός και η οικογένειά της, από την Παρασκευή 28 Οκτωβρίου.

Το περιστατικό διαδραματίστηκε στο τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου, με πρωταγωνίστρια τη νεαρή ηθοποιό που γνωρίσαμε μέσα από τη δημοφιλή σειρά «Κλεμμένα Όνειρα» του MEGA, Τριαντάφυλλη Μπουτεράκου.


Η ηθοποιός υποστηρίζει ότι το έσκασε από το Δρομοκαΐτειο, όπου την έκλεισαν οι γονείς της για να μην της αφήσουν την περιουσία τους.
Ο πατέρας της μίλησε στην Espresso και δήλωσε ότι η κόρη του βρίσκεται σε κρίση και πρέπει επειγόντως να πάρει τα φάρμακα της!
Όπως μεταφέρει ο Αλκίνοος Μπούνιας στην εφημερίδα, η ηθοποιός απεγνωσμένη τηλεφώνησε προχτές στον Σπύρο Μπιμπίλα, με τον οποίο τη συνδέει στενή φιλία.

 «Ειδοποίησε κάποιον να με σώσει! Πήδηξα από τα κάγκελα του Δρομοκαΐτειου, όπου ήμουν κλεισμένη για μια μέρα επειδή μου επιτέθηκαν οι άλλες τρόφιμες. Είμαι μια χαρά, απλά οι δικοί μου με βγάζουν τρελή για να δώσουν την περιουσία στον αδελφό μου».


govastileto.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου