O Βαλ Κίλμερ «αδειάζει» τον Μάικλ Ντάγκλας και διαψεύδει πως πάσχει από καρκίνο


Με ανάρτησή του στην επίσημη σελίδα του στο Facebook, ο Val Kilmer διέψευσε κατηγορηματικά τους ισχυρισμούς του Michael Douglas ότι πάσχει από καρκίνο του φάρυγγα.
  «Αγαπώ τον Douglas αλλά είναι παραπληροφορημένος» αναφέρει χαρακτηριστικά ο 56χρονος ηθοποιός στο μακροσκελές του post.

Πριν από δύο ημέρες, κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης με το Βρετανό παρουσιαστή και κριτικό Jonathan Ross, ο Michale Douglas αποκάλυψε ότι ο άλλοτε συμπρωταγωνιστής του πάσχει από τον ίδιο τύπο καρκίνου που αντιμετώπιζε ο ίδιος και πως τα «πράγματα δεν πάνε και πολύ καλά».

«Την τελευταία φορά που μίλησα μαζί του (σ.σ. με τον Douglas) ήταν πριν από δύο χρόνια, όταν του ζήτησα να μου συστήσει έναν ειδικό για μία μάζα που είχα στο λαιμό μου» τόνισε ο ηθοποιός που υποστήριξε όμως πως δεν έχει καρκίνο. «Τελικά χρησιμοποίησα μία ομάδα από το UCLA (σ.σ. πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια) και δεν έχω καρκίνο. Η γλώσσα μου παραμένει πρησμένη, αλλά η ανάρρωσή μου είναι σταθερή».

Μάλιστα, θέλοντας να διαψεύσει και τις φήμες που τον ήθελαν να απέχει από τα φώτα της δημοσιότητας λόγω της ασθένειάς του, ο Kilmer ανέφερε: «Γύρισα τρεις ταινίες την περασμένη χρονιά, τη μία μάλιστα τη σκηνοθέτησα ο ίδιος και την επόμενη εβδομάδα θα την παρουσιάσω, απαντώντας μετά σε ερωτήσεις. Μπορείτε να έρθετε και να με δείτε».   Παρά τις δηλώσεις του Douglas, ο Kilmer τον περιέγραψε ως «ένα αγαπημένο και αφοσιωμένο φίλο», προσθέτοντας ότι δεν είχε πρόθεση να τον βλάψει.


 Πηγή: www.lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου