Σοκαρισμένη η Μαριάννα Ντούβλη: Απίστευτες αποκαλύψεις για την αρπαγή του παιδιού της


Τι αποκάλυψε η Μαριάννα Ντούβλη για την απαγωγή του παιδιού της;

Η Μαριάννα Ντούβλη βρέθηκε στην πρεμιέρα του Όλα Ξεκόλλα.

Στο πλατό της εκπομπής λοιπόν μίλησε για πρώτη φορά δημόσια για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει.

«Θέλω να διευκρινίσω το πώς ντύνομαι και το ότι βάζω κάποια κοσμήματα. Μέσα μου γνωρίζω το πώς αισθάνομαι για το γεγονός πως το παιδί μου δεν είναι μαζί μου», ανέφερε λίγο μετά την υποδοχή της στην εκπομπή.

Όπως έχει γίνει γνωστό, η Μαριάννα Ντούβλη έχει καταγγείλει ήδη την αρπαγή του μόλις δυο ετών γιου της από τον πρώην Μεξικανό σύντροφο της.

Η γνωστή περσόνα μίλησε για τον τρόπο που γνώρισε τον τέως σύντροφό της και πατέρα του παιδιού της.

Διευκρίνισε μεταξύ άλλων πως είχε γενικότερα εκρήξεις και δεν είχε σταθερό χαρακτήρα. «Εγώ ήθελα γάμο, αυτός ήθελε παιδί», ανέφερε μεταξύ άλλων.

Πότε ξεκίνησαν όμως οι αναταραχές μεταξύ τους; «Η κρίση εκδηλώθηκε στους 7-8 μήνες που ήταν το μωρό. Αποφάσισα να έρθω στην Ελλάδα για να φέρω το μεγάλο γιο μου πίσω, που είχε έρθει στο Μεξικό για διακοπές», εξομολογήθηκε.

Στη συνέχεια φρόντισε να τοποθετηθεί για όλα όσα έγιναν με κάθε λεπτομέρεια:

«Μου είπε ότι ήθελε να δει τον παππού εκεί. Μου είπε άφησέ μου το παιδί εδώ. Ήρθαν στην Ελλάδα, μέχρι το Δεκέμβριο ήμασταν κανονικά μαζί. Όταν του είπα να μου βγάλει το εισιτήριο για να γυρίσω να κάνουμε γιορτές μαζί, εκείνος αρνήθηκε και έκοψε κάθε επικοινωνία μαζί μου».

Δείτε το βίντεο με τις αποκαλύψεις της Μαριάννας Ντούβλη:



Δείτε περισσότερα: http://www.fimes.gr

1 σχόλιο :