Η συγκλονιστική αποκάλυψη της Βίκυς Κουλιανού: "Είχα παντρευτεί στα 16".


Ο γάμος κράτησε για 6 μήνες!

Η Βίκυ Κουλιανού σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «Λοιπόν» αποκάλυψε ότι είχε παντρευτεί όταν ήταν σε ηλικία των 16 ετών. Η ίδια είπε χαρακτηριστικά:
«Έκανα ένα γάμο σε ηλικία 16 ετών. Ήταν λίγο "Γαλάζια Λίμνη". Ο μπαμπάς και η μαμά μου αντέδρασαν, αλλά ήμουν πολύ ατίθασο παιδί και μοναχοπαίδι, δεν ήθελαν να μου χαλάσουν το χατίρι. Ο γαμπρός ήταν 17 χρόνων και μέναμε στο σπίτι των γονιών του. Αυτό κράτησε μόνο έξι μήνες, μετά γυρίσαμε ο καθένας σπίτι του. Έπειτα έφυγα στο εξωτερικό και δεν το θυμάμαι κιόλας, ήταν τόσο γρήγορο... Σαν δύο παιδάκια που έβαλαν ένα κοστούμι κι ένα νυφικό. Μου φαίνεται ότι είναι από την ζωή μιας άλλης, όχι τη δική μου. Προσκλήσεις, μπομπονιέρες, νυφικό... κανονικά!».
Η Βίκυ Κουλιανού αποκάλυψε ότι δεν ξανασυνάντησε ποτέ αυτόν τον άνθρωπο. «Έχει πεθάνει πολλά χρόνια. Δεν θα τον είχα ξαναδεί έτσι κι αλλιώς. Δεν τον είχα δει ούτε και τότε, μετά από αυτό. Έφυγα στο εξωτερικό, δεν ασχολήθηκα καθόλου. Ήταν πολύ παιδικό».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου