Αλέξης Κούγιας: Η σχέση του με την Εύη Βατίδου και ποιο κόμμα ψήφισε!


Τα «Καρντάσιανς» επισκέφτηκε ο Αλέξης Κούγιας και μίλησε για όλα.
Μεταξύ άλλων απκάλυψε αν τα ξαναβρήκε με την Εύη Βατίδου αλλά και ποιο κόμμα ψήφισε.

Για τη Βίκυ Σταμάτη ο δικηγόρος δήλωσε: «Θεωρώ πως είναι από τα πιο ταλαιπωρημένα και σκληρά κριθέντα πρόσωπα και στην κοινωνία και στη δικαιοσύνη. Συγκινήθηκα όταν έμαθα τον αγώνα που έκανε για να αποκτήσει ένα παιδί. Μια βδομάδα πριν φτάσουμε στο δικαστήριο, υπήρξε η πρώτη κρίση καταθλίψεως. Οι γιατροί μου είχαν πει να μην έρθει και ήρθε με αντικαταθλιπτικά. Το παιδί της ζει σε ένα χωριό σε ένα βουνό στη Στερεά Ελλάδα, με τους γονείς της, 80 χρονών άνθρωποι, αγρότες και το παιδί της έξι. Τώρα βρίσκεται στο Δαφνί. Το δικαστήριο για τη γυναίκα και την κόρη του Άκη Τσοχατζόπουλου λειτούργησε επικοινωνιακά, για να αποπροσανατολιστεί η κοινωνία».

Για το ποιο κόμμα ψήφισε και τι θα κάνει στις επόμενες εκλογές: «Το τελευταίο κόμμα που ψήφισα ήταν ΠΑΣΟΚ, ο Ευάγγελος Βενιζέλος. Αν με ρώταγες αύριο τι επρόκειτο να ψηφίσω, δεν θα ήξερα τι να σου απαντήσω. Πολλά από αυτά που λέει ο Αλέξης Τσίπρας είναι σωστά».

Για την Εύη Βατίδου: «Όταν χωρίσεις με μια γυναίκα και εκείνη πάει με άλλον άνδρα, δεν μπορείς να είσαι ξανά μαζί της. Έτσι και εγώ δεν μπορώ να είμαι όπως πριν μαζί της. Μπορώ να είμαι φίλος της αλλά όχι κάτι άλλο».

Για τη σχέση γονιών και παιδιών: «Η πιο σημαντική γυναίκα της ζωής σου είναι η μητέρα των παιδιών σου. Η σχέση παιδιών και μητέρας είναι αήττητη, όποιος νομίζει πως μπορεί να την κλονίσει, πλανάται. Οι γονείς που μεγαλώνουν παιδιά πρέπει πρώτα να σκέφτονται αυτά και μετά τους εαυτούς του».

Για τα παιδιά του: «Δεν είμαι ευτυχισμένος άνθρωπος, ούτε κοιμάμαι με τα παιδιά μου, ούτε ξυπνάω με αυτά. Μπορώ όμως να είμαι η ασπίδα τους. Κάνω διάλειμμα από τα δικαστήρια και πάω στο σχολείο να τα δω»

mustonline.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου