Ο Λευτέρης Πανταζής θέλει να κατέβει για δήμαρχος!


Ο Λευτέρης Πανταζής και η κόρη του Κωνσταντίνα εμφανίστηκαν στο «Μίλα» και μίλησαν για τη σχέση του, αλλά και τα πολιτικά σχέδια του τραγουδιστή.

«Έχουμε τσακωθεί πολλές φορές. Το περισσότερο που έχουμε κάνει να μιλήσουμε είναι έξι μήνες», είπε η Κωνσταντίνα Πανταζή, με τον γνωστό τραγουδιστή να εξομολογείται: «Ήταν σαν να μου έλειπε το χέρι μου, η καρδιά μου… Σκεφτόμουν μόνο το πότε θα με πάρει τηλέφωνο. Έκανα, όμως, «πίσω» εγώ και της τηλεφώνησα!».

Ο Λευτέρης Πανταζής, όμως, έκανε και μία αποκάλυψη, ότι θέλει να ασχοληθεί με την πολιτική: «Σκέφτομαι να ασχοληθώ με τα κοινά. Θέλω να κατέβω για Δήμαρχος Βουλιαγμένης, ως ανεξάρτητος. Θέλω να ασχοληθώ με τη νεολαία, να δώσω νέες θέσεις εργασίας και να κάνουμε κάτι για τον τόπο μας, που είναι πανέμορφος. Έτσι κι αλλιώς, τα τελευταία τέσσερα χρόνια, έχω στη Βούλα ένα αθλητικό κέντρο, όπου κάνουμε πάρα πολλά πράγματα».

Πηγή: KoolNews.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου